Adrian Mangu

blogger civic și literar

Javre fara stapan

with one comment

Scarbit de ce imi aud urechile in legatura cu animalele fara sa stapan(caini comunitari)public acest mic manifest incropit intr-o zi de 1 mai muncitoresc.

Javre fara stapan

de Adrian Mangu

Nu ne musca si ne-omoara
Cainii nostri vagabonzi,
Cat ne fura si doboara
Politicieni norozi

Imping patria spre stele
Prin mocirla vietii nostre.
Vedeti raza de la ele
Din bmwurile voasre!

Senatori si deputati
Nespalati ,libidinosi,
carismatici si versati,
Demagogi si mincinosi,

Ne conduc spre disperare,
Ne subjuga nencetat.
Bestiile carnivoare
Ce fac banii din pacat!

Ne indoctrineaza n masa,
Suntem multi dar suntem prosti.
Cu-n televizor in casa
Stam si plangem dupa fosti.

Ne arunca in sictir
Cate un mic si o bere chioara,
Si ca prostii platim bir
Gazilor ce ne omoara!

O,ce trist o duc cateii,
Cei lasati fara stapan!
Ne prostesc pe noi, miseii,
Cu o bula de sapun!

Sa-i scapam de suferinta
Sunt si rai ne si mai musca…
Ne supun la umilinta!
Sunt prea multi sa-i bagi in cusca…

Omorati,deci,orice caine,
Ce pe strada intalniti
Ca mai mult rau el va face…
Decat marii parveniti !!!

Written by adimangu

2 May 2010 at 2:14

Posted in Poezii

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. Frumos manifest. Nici eu nu am nimic cu cainii comunitari dar hai sa iti las aici o mica povestire de ce am patit acum vro 3-4 luni:

    Veneam de la fotbal si miam luat un suc de la zanfirul din centru si mergeam pe langa santierul ala din piata unirii. aia au acolo niste caini (practic comunitari chiar daca ei ii au grija de ei si ii “educa”).
    Deodata vad 3 caini alergand in fuga spre mine(nu stiu daca au fost “amutati” sau nu de cineva de acolo care se plictisea), ideea e ca cei 3 caini sau oprit la juma' de metru de picioare mele intrun semicerc si tot sareau spre mine in timp ce eu faceam pasi repede in spate si incercam sa nu ma impiedic sau sa ii pierd din ochi , (deci eu am fost muscat de caini, au latrat la mine de langa picioarele mele, am calcat din greseala pe coada si au sarit la picioarele mele, dar nu am mai vazut caine cu intentia clara de a ataca ceva decat la tv la haitele de lupi, cainii aia erau organizati intr-o mini haita si practic eu reprezentam un inamic pentru ei, daca era un singur caine nu era nici o problema, ma musca ii dau si eu un picior si plec mai departe, eram chit, dar multi din cainii comunitari nu mai sunt doar caini comunitari ci sunt haite comunitare de caini),la un momendat am vazut ca vine si a patrulea de undeva din spate tot in fuga spre mine in timp ce eu incercam sa ii tin pe cei 3 in fata mea sa nu aiba ocazia sa ma muste, am avut noroc ca cel de al 4 lea a sarit pe unul din cei 3, apoi au mai trecut si 2 persoane si au fugit.

    Eu va inteleg pe toti care ziceti ca saracii caini comunitari au si ei suflet, criminalii astia vor sa ii omoare. nu am nimic cu ei ca sunt ca si oamenii de toate felurile, dar cred ca fiecare ar trebui sa treaca singur pe langa cativa caini care au aruncata o bucata de carne de la un om deosebit care are grija de animale si apoi sa zica ce parere are despre cainii comunitari.

    Eu am 23 de ani si cat de cat sunt invatat cu cainii, dar daca era o femeie batrana care debea se misca sau un copil?

    balanalin2003

    20 May 2010 at 11:16


Leave a Reply

Fosile şi pietre

Just another WordPress.com site

Ştefania's

Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora!

Hai-Hui prin România

Despre turism sau despre sufletul unui om pasionat de natura

Bogdan DUCA

Pentru ca în viitor să nu se spună "Acele timpuri au fost întunecate pentru că ei au tăcut"...

Prin obiectivul mintii

kalos kai agathos

Atracția Succesului

Mințile frumoase inspiră

anbpriasi.wordpress.com/

Asociația Națională a Bibliotecilor și Bibliotecarilor Publici - Filiala Iași

prietendevremerea

O vorba buna

O străină

Nu mă intimidează oamenii cu priviri dure şi cu vorbe urâte!

