Adrian Mangu

blogger civic și literar

Ganduri – Blogosfera Vrancea

with 17 comments

Imi vad blogul ca pe o casa saracacioasa. O casa facuta din scanduri de lemn uscate de timp si de timpuri,o casa de lemn cu geamuri crapate,care sunt dispuse sa lase pe orcine sa patrunda,dar nimeni nu prea intra. O usa ce urla de durere, o podea ce miroase a umezeala, un pat ce seamana mai mult a aparat de tortura, cu arcuri neuniforme, care prin unele locuri ies prin materialul rarit,scamosat si plin de ate. langa geam ma asteapta masa de scris,ar avea vr-un sens sa o descriu,doar stiti cat de veche e si daca nu stiti…va puteti imagina. Intind mana catre lampa cu gaz. Dau dezlegare luminii sa imi patrunda in camera.Ma razgandesc. O sting repede. Imping foile si creionul cu sila.Imi asez mainile una peste alta,incoronandu-le cu capul. Imi lipesc ochii de stele si astept. Astept ca cineva sa imi deschida usa,sa ma viziteze. Rar vine cate cineva in vizita, iar atunci e sarbatoare pentru mine. Ma bucur asa tare,trebaluiesc pe aici,dau cu matura,scutur asternuturile sa fie frumos. Ma entuziasmez foarte repede. Si ma bucur,sa stiti ca ma bucur tare de tot. Ma rusinez cu ceea ce am. Stiu ca o casa luxoasa e mult mai usor de vizitat. E mare si plina de lucruri pe care le vezi doar in prezentarile cu staif. Casa mea e micuta,dar toate sunt la indemana. Nu are multe lucruri,dar are tot ce iti trebuie. Un pat, o masa, o lampa cu gaz si un suflet ce locuieste aici. Ma simteam singur…dar ieri…am descoperit un oras frumos. E de jur imprejurul casei mele. Un oras care m-a acceptat. Ieri am aflat cum se numeste. Se numeste…Blogosfera Vranceana. E un oras fara primar,dar toti cetatenii lui se gandesc la tot felul de poiecte…ce frumos.Cat e ziua de lunga se ocupa de casutele lor. Sa fie curate,sa fie frumoase,sa fie ingrijite si cel mai important sunt mandri ca toti care le calca pragul afla si invata cate ceva. Ce oameni frumosi,ce oameni gospodari si ce oras frumos cladesc. Imi sunt dragi si poate ca semanam…DE ASTAZI O SA II AJUT SI EU !

Written by adimangu

24 May 2010 at 13:18

Posted in Proză

17 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. bata-te-ar traficul al mare al blogosferei 🙂
    blog ti-a trebuit, acuma tre' sa confirmi ce-ai inceput, si care arata foarte misto 😉
    ma bucur ca ai venit, QQ !
    si, asta n-a fost nimic, a fost doar o incalzire pt a doua intalnire a blogarilor din VN !

    PATRICKdan

    24 May 2010 at 22:27

  2. poftiti oameni buni pe strazile noastre
    primim bucurosi postarile voaste!!!
    ee..incercam dane sa ne tinem de treaba! om vedea ce o iesi! cu tupeu tot inaite!

    Adrian Mangu

    24 May 2010 at 23:50

  3. Imi place stilul tau de a scrie 🙂

    Tudor

    25 May 2010 at 6:41

  4. dude, m-ai dat gata! Ma asteptam la orice fel de povestire, dar tu ai un mod original de-a povesti. Stai sa citesc din nou :))

    danbrasov

    25 May 2010 at 7:27

  5. multumesc frumos,baieti…fac si eu tot ce pot…

    Adrian Mangu

    25 May 2010 at 10:30

  6. Dane, eu te-am avertizat ca aduc ceva care are potential. cred ca si-a facut intrarea onorabil.

    PATRICKdan

    25 May 2010 at 20:43

  7. ma enerveaza font-ul alb pe fondul negru
    imi rupe ochii
    in rest…keep up the good work
    chumps 🙂

    Anonymous

    25 May 2010 at 21:28

  8. grafica va fi modificata in cel mai scurt timp…mercic pentru criticile constructive!

    Adrian Mangu

    26 May 2010 at 0:13

  9. Mmm…incepe sa-mi placa din ce in ce mai mult!!! Eu mi bucuram sufletul pana acum in tacere, dar pentru ca ai nevoie de “musafiri” e bine sa stii ca existam chiar si in tacere.
    Spor!!!

    Anonymous

    26 May 2010 at 21:26

  10. ma bucur ca va place ceea ce scriu…dar cine e acest musafir misterios ce mi a lasat ultimul comm.?:P
    sunt f curios din fire!!! 😀

    Adrian Mangu

    26 May 2010 at 21:32

  11. Da stiu:))nu conteaza important e ca te citesc cu mare placere de fiecare data si nu sunt singura:)

    Anonymous

    26 May 2010 at 21:36

  12. ma bucur enorm sa aud ca va place ceea ce scriu, dar moor ca ma tii in suspans :))

    Adrian Mangu

    26 May 2010 at 21:44

  13. Bine-ai venit la noi in oras! Nu-i asa ca-i bine fara primar? :))

    iulia

    27 May 2010 at 8:33

  14. Bine v-am gasit! atat timp cat locuitorii sunt de nota 10(zece)…ce rost ar mai avea un primar?

    Adrian Mangu

    27 May 2010 at 13:04

  15. Ai grija ce-ti doresti ca ti se va intampla !!! Vizitatorii vor navali pe blogul tau si tu va trebui sa-i incanti pe toti! Nu cred ca ti-ar fi greu si te anunt ca voi veni si eu mai des !
    Vorba ceea : “Succesuri “

    omulvaly

    29 May 2010 at 10:25

  16. atat timp cat pesimismul meu nu are limite…nici eu nu voi avea limite in ceea ce scriu…si cine stie, poate voi scrie si lucruri optimiste…ramane de vazut…;)si daca nu va voi multumi voi avea si eu niste eshece…:))

    Adrian Mangu

    29 May 2010 at 16:54

  17. Wa da chiar ca sunteti multi, am umblat si eu putin de la unul la altul pana m-am plictisit.

    Ce oras ca aveti o armata deja, puteti sa va bagati sa faceti un ziar online ceva la cati sunteti, sau un forum unde sa concentrati discutiile si sa le impartiti pe diferite subiecte.

    balanalin2003

    1 June 2010 at 8:53


Leave a Reply

Fosile şi pietre

Just another WordPress.com site

Ştefania's

Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora!

Hai-Hui prin România

Despre turism sau despre sufletul unui om pasionat de natura

Bogdan DUCA

Pentru ca în viitor să nu se spună "Acele timpuri au fost întunecate pentru că ei au tăcut"...

Prin obiectivul mintii

kalos kai agathos

Atracția Succesului

Mințile frumoase inspiră

anbpriasi.wordpress.com/

Asociația Națională a Bibliotecilor și Bibliotecarilor Publici - Filiala Iași

prietendevremerea

O vorba buna

O străină

Nu mă intimidează oamenii cu priviri dure şi cu vorbe urâte!

