Adrian Mangu

blogger civic și literar

Ganduri – In joaca

with 7 comments

Daca ti as spune ca mi e cald,ai fi de acord cu mine? Ei bine…imi e cald. Caldura loveste in geamul meu prea tare. Transpir ca un porc si incerc sa mai gasesc cate ceva de zis fara sa ma repet. Tu intri pe usa,te asezi pe scaunul de la calculator. Ma privesti. Taci. Intreaba-ma ceva. Spune ce nu e bun si voi schimba. E prea dificil sa imi dai niste raspunsuri clare? Ok…inceputul a fost gresit. Trebuie sa incep cu a fost o data ca niciodata,nu? A…nu? Dar cu ce ar trebui sa incep si ce anume sa scriu? Uau…sa scriu pur si simplu de nebun fara nici un pic de logica. Da…stiu ca totul are logica doar in mintea noastra I stiu ca daca nu ai avea dreptate,pictura abstracta nu ar fi existat. Apropos …ce treaba interesanta cu picture abstracta… cred ca pictorii abstracti se caca pe ei de ras la expozitii. Doamne ce imagine. Zeci de snobi pe langa zeci de panze patate la intamplare fara nici un sens,dar toate au logica pentru ca pictorul a vrut sa spuna ceva. Ce exprimare rahacioasa…pictorul a vrut sa spuna ca…pictorul a vrut sa transmita ca…da chiar asa fara logica…ce sa scriu. Am o pana mare de inspiratie. Adica ma invart prin aceleasi stari si senzatii. In orasul asta ,nimic nou nu apare niciodata. As face o poveste ceva…da despre ce? O poveste de dragoste, o telenovela jegoasa in care prietenul lui cel mai bun afla ca prietenul lui cel mai bun de fapt e sor`sa. Mie chiar mi s-a parut haios. Nu razi. Nu razi niciodata. De ce? Si acum taci ca de fiecare data. Stiu ca am invatat sa ti citesc gandurile din priviri,dar totusi cum suna vocea ta. E superba,nu? Si totusi despre ce sa scriu? Ideea e ca am scris niste treburi frumoase pe blog si vreau sa mai scriu si altele,dar tre sa fie de calitate. Sa scriu ce simt? Pai ce draq mai simt? Simt ca e cald afara. Uite simt ca ma sufoca imaginile pe care le vad zi de zi. As protesta,dar cand am incercat sa fac asta nu am primit nici un raspuns. Lumea cred ca are o placere sa vada oameni suferind sau pur si simplu tristi. Ma joc si cu tristetile,dar totusi cat? Oricat.  unde sa pun ca ai si umor…ce ma mai rad. Esti prea serioasa. Nu stiu ce sa mai cred. Stai de 20 de minute pe scaunul de la calculator,nu spui nimic,nu te misti deloc si tot ce primesc de la tine sunt priviri si grimase. Avem o relatie mai speciala. Cat de speciala? Foarte speciala…evident…de ce nu m-am gandit si eu la asta. Imi place cum te-ai vopsit. Imi place ca zambesti acum. Iti sta bine cand zambesti. Hai sa ti citesc ceva ce am inceput sa scriu zilele trecute. Vrei?

“Nu te-ntrista,caci timpul a sosit,iar aripile ingerului, ingerul le va deschide. Nu te speria,e loc si penru tine sub aripile lui. Nu te bucura,mai e mult timp ,mult timp de strabatut. Ridica-te, caci valsul a-nceput!
Mai e o clipa,doar o clipa a ramas si profetia va fi savarsita. Pe lei zburam,strangand in pumni coama aurie si aripile ingerului ne vor mangaia. O Lumina Alba…”

nu-ti place? E arta abstracta ,iubire! M am plictisit de scris. Trebuie sa iau o pauza. Nu stiu ce sa fac. Scriu poezii. Am cam uitat de ele. Am mai scris,dar nu exagerat de mult. Unde vrei sa pleci? Abia ai venit. Mai stai! Pana trece noaptea macar. Stiu ca trece repede timpul,stiu. Bine ca s-a mai racorit. Tre sa te vezi cu cineva? Vrei doar sa te plimbi? Pai hai sa ne plimbam impreuna ca in vremurile bune. Ok! In 5 minute mergem. Am de salvat ceva,inchid laptopu si mergem. Cum sa ma imbrac? Tricou si pantaloni scurti? E bine? Hai sa mergem!

Written by adimangu

16 June 2010 at 22:38

Posted in Proză

7 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Frumos ceea ce ai scris zilele trecute, dar ma intriga finalul, parca e prea incurcat, iar inceputul postului e absolut minunat atat de fara noima si totodata atat de logic. Sunt sigura ca nu multi l-ar putea intelege ceea ce este bine din punctul meu de vedere:D

    MidSuMmEr NiGhT's DrEaM

    17 June 2010 at 11:18

  2. eee…e o poveste cu tilc :)) sa vad daca lumea stie ce a vrut scriitorul sa spuna 😛

    Adrian Mangu

    17 June 2010 at 12:24

  3. eu sper ca am inteles destul de bine:D

    MidSuMmEr NiGhT's DrEaM

    17 June 2010 at 22:27

  4. cu sigurantza 😛

    Adrian Mangu

    17 June 2010 at 22:42

  5. Apreciez rabdarea cu care scrii si detaliile. La mine nu mai merge de mult timp cu rabdarea 😦

    Ioana

    19 June 2010 at 12:45

  6. e ceva din reflex…scriu pur si simplu…nu ma gandesc la nimic cand scriu…totul vine de la sine…asa ca nu tre sa fac eforturi asa mari pentru a scrie…oricum si tu scrii mijto..mm place

    Adrian Mangu

    19 June 2010 at 13:14

  7. Nu stiu “ce a vrut scriitorul sa spuna”:P, dar la citirea unor randuri am ras pana mi-au dat lacrimile. E de bine. Imi place mult!Abia astept sa citesc si alte…schitze.

    Roxana Cucu

    24 June 2010 at 18:47


Leave a Reply

Fosile şi pietre

Just another WordPress.com site

Hai-Hui prin România

Despre turism sau despre sufletul unui om pasionat de natura

Bogdan DUCA

Pentru ca în viitor să nu se spună "Acele timpuri au fost întunecate pentru că ei au tăcut"...

Prin obiectivul mintii

kalos kai agathos

Atracția Succesului

Mintile frumoase inspira

anbpriasi.wordpress.com/

Asociația Națională a Bibliotecilor și Bibliotecarilor Publici - Filiala Iași

prietendevremerea

O vorba buna

Stele verzi

Nu mă intimidează oamenii cu priviri dure şi cu vorbe urâte!

Legenda biciclistului singuratic

"În general oamenii simt și gândesc, dar nu fiecare om poate aplica gândirea și simțirea!"

