Adio

Adio
de Adrian Mangu

 

Ma regasec prin mine,cel de mult pierdut
Ma vad acum prin tine si stiu ce am avut…
E vechi cantecul nostru si tot ce a fost…a fost,
E doar un cantec trist cu versuri fara rost.

Sunt tot ce nu am vrut, mai mult decat atat!
Sunt fostul dintre fosti cu chipul mohorat.
Hai uita ,scumpa mea, uita ca ne-am iubit!
Sunt doar un vis de vara ce nu s-a implinit!

Cu bine, draga mea!.. eu plec pe drumul meu..
Un drum ce greu se afla, dar l-am dorit mereu,
E trista despartirea si tot trist sunt si eu,
Chiar daca ai gresit ,vei fi in gandul meu.

Adio vis de vara pierdut prin buzunar,
Adio sarutare primita in zadar,
Adio fara draga…naluca-ntre femei,
Adio suflet drag captiv in trupul ei.

4 thoughts on “Adio

  1. nu as mai fi eu …daca as fi prea optimist…bine…asta ma caracterizeaza doar pe mine,cel ce scriu si nu e vorba de etape,ci de ghinionu pe care il ai cand dai de matracuci :))poezia e mai veche putin…

Leave a Reply

