Manifest needitat

Manifest needitat

de Adrian Mangu

ascultare sa imi dati
pentru 5 minute doar
eu mi s mandru fiindca nu s
ipocrit sau cocalar

la multi ani tie narod
care vrednic de noi esti
de din satul cel de munte
pana n bravul bucuresti

te slavim si te iubim
scumpul nostru drag norod
ce ca pestii te ai lasat
prins de al baselui navod

cocalari si pitipoance
guvernanti si alte nutze
va doresc sa va mpaieze
in vitrina cu maimute

toti japcarii de prin lume
i ai adus Doamne la noi
suntem tara nerusinii
suntem groapa de gunoi

ne am sacrificat feciorii
pentru a trai mai bine
unde i traiul mult promis
e mine sau la tine?

ati distrus invatamantu
grasi obezi fanarioti
ati distrus limba romana
natie de idioti

o tu tara mea romana
ei usor te cotropesc
o sa inveti limba magheara
din tinutu secuiesc

…………………………………………………………………………..
“Cum nu vii tu, Ţepeş Doamne, ca punând mâna pe ei,
Să-i împarţi în două cete: în smintiţi şi în mişei,
Şi în două temniţi large cu de-a sila să-i aduni,
Să dai foc la puşcărie şi la casa de nebuni!”

(fragment din Scrisoarea a III-a  de Mihai Eminescu )

4 thoughts on “Manifest needitat

  1. Se pare, dragul meu coleg, ca tu intr-o puzderie scurta de cuvinte (paradox intentionat) ai reusit sa-mi cuprinzi miile de ganduri ce ma strabat cand vad ca tara lui Nichita, a lui Iorga, Blaga, Balcescu, Caragiale ca se zbate in mizeria unor porci demni de cele mai urate cocini medievale….Subscriu versurilor tale si subscriu furiei tale….
    Cu deosebit respect, Capota Sebastian

  2. as fi preferat sa mi spui ca s dus cu capu,ca nu am dreptate in ceea ce am scris,ca bat campii cu gratie,dar din pacate…traim unde traim…rectific…straim la un loc cu o turma de retarzi infecti. MIE IMI PLACE UNDE TRAIM! repet..PROBLEMA E “CU CINE”

Leave a Reply

