Adrian Mangu

blogger civic și literar

Ganduri – Ea

with 2 comments

                    Cu toate ca sunt inconjurat numai de oameni dragi,se pare ca nimeni nu poate sa umple golul asta din viata mea. Te strig,te chem,te caut,dar nu esti. Te stiu,dar nu stiu unde sa te gasesc! Porti numele toturor femeilor pe care le-am iubit pana acum ca un nebun,porti numele tuturor femeilor care m-au iubit pana acum,porti numele meu pe buze,dai  sa-l rostesti si taci. Incep sa imi deschid sufletul in fata ta si nu stiu daca e bine. Nu stiu ce sa iti mai spun! Imi e dor de imbratisarile pe care nu mi le-ai mai dat niciodata,imi e dor de sarutarile tale ce inca nu s-au nascut! Imi e dor de ochii tai si de zambetul tau imi e dor! M-am indragostit de parfumul tau! E un miros ciudat de “nu ma lasaaa” si de”nu stiu cum”. Dragostea noastra adunata da o multime vida a iubirii. Stiu ca unele idei imi sunt contradictorii,dar asta sunt! Sunt omul cu o mie de defecte si un million de pacate care iubeste de un milliard de ori pe secunda. Sunt eu care ma ascund dupa un EU al literaturii proaste de sertar care imi inunda fiecare prticula a sufletului meu. Sunt cuvinte mari care mascheaza o inima mica si speriata de zapada de afara. Ma sperie gandul ca vine Craciunul si sunt singur. Ma sperie gandul ca iubirea e un lucru atat de egoist ce sta pe buzele tuturor altruistilor. Ma sperie gandul ca esti prost daca iubesti si pana la urma,ei au facut din iubire un calcul mathematic.  Se iau doua iubiri se in multesc cu o viata se impart la doi se aseaza intr-o balanta si talerul ce va fi mai greu,doar el va avea de suferit! Ma enerveaza gandul ca toti vorbesc despre iubire si nimeni nu stie ce inseamna! Ma enerveaza lumea care crede ca stie mai mult decat ceilalti numai pentru ca altcineva le spune cum sa gandeasca. Oh,iubire! Sufletul imi e atat de trist! Imi lipsesc oamenii ce nu mai sunt si ma doare ca cei ce trebuie sa apara nu mai apar. Oh,iubire! Spune tu ce sa fac! Acopera-mi fruntea cu palma ta si pune-mi sanu-ti la ureche sa iti aud bataile inimii ! Doar ele mai gariaesc adevarul intr-o lume mare si plina de oameni mici! Caut certitudini intr-o lume a incertitudinii (pana si ‘intr-o”e o incertitudine,pana acu ceva timp era o stanca legata de o alta stanca printr-un pod,iar acum e o singura stanca…traim in tara in care se fura tot…pana si cratimile). Oh,cate femei au vrut sa mi fure iubirea! Dar sa tinut ca un ghimpe de mine si de sufletul meu. Poate daca eram un pic mai prost si incuiat reuseam sa fiu fericit departe de toate ideile pe care le am! Oh,cat se mai iubesc prostii,in modul lor liniar,dar se iubesc! Au o iubire de carton,dar e a lor! Iubito,oare dragostea noastra,ea cand se va mai naste,iar cand se va fi nascut,va fi oare asa cum ne-am dorit?  Afara ninge de o ora! O parte din mine iubeste zapada,dar pana la urma sfarseste prin a fi infranta de parte aceea ce detesta iarna cu toate acareturile ei(mos craciun,zapada,mos nicolae,revelion,etc.). urasc iarna! E anotimpul cand oamenii detin doza maxima de ipocrizie si falsa modestie. Doar o luna pe an putem fi mai buni,doar o data pe an ne amintim ca suntem oameni,doar o data pe an realizam ca cei din jurul nostru sunt tot oameni. Nu e asa iubito? Comercializam craciunul,ne ghiftuim de mancare de parca ar fi ultima oara cand mancam si sarbatorim ultima zi a anului,de parca ar fi ceva de sarbatorit! A trecut un an de rahat si va veni altul la fel de prost si identic cu cele cei ce au trecut déjà! Doamne cate ar mai fi de spus, iubito! Dar cum sa ti-le spun,cand noi doi nu ne cunoastem! Esti parte a sufletului meu,dar tu nu existi! Sunt parte a sufletului tau,dar eu nu exist! Cum as putea inchide aceste putin randuri pe care le am scris. Ideile se bat sa isi fac loc sa ajunga pe hartie,dar nu le las! Si uite asa se mai incheie o schitza buna dintr-o viata proasta!
Written by adimangu

4 December 2010 at 20:30

Posted in Proză

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nicolo Machiavelli:”se pune problema daca este mai bine sa fii temut decat iubit…” Intrebai tu ce este iubirea…suntem tot mai superficiali in ceea ce inseamna a iubi si tot mai seriosi in a ura…Tu ce preferi?

    paula

    16 January 2011 at 23:30

  2. eu prefer sa fiu iubit de cine trebuie,urat de cine trebuie si ignorat de restul lumii 😛 e mult de vorbit pe tema asta. de ce uram? ce s-a schimbat intre timp? e vorba de ura sau invidie? e vorba de o concurenta gresit inteles? e vorba de prostie? e vorba de frica? Si iata cum o intrebare naste zeci de intrebari 😛

    Adrian Mangu

    17 January 2011 at 11:45


Leave a Reply

Fosile şi pietre

Just another WordPress.com site

Hai-Hui prin România

Despre turism sau despre sufletul unui om pasionat de natura

Bogdan DUCA

Pentru ca în viitor să nu se spună "Acele timpuri au fost întunecate pentru că ei au tăcut"...

Prin obiectivul mintii

kalos kai agathos

Atracția Succesului

Mintile frumoase inspira

anbpriasi.wordpress.com/

Asociația Națională a Bibliotecilor și Bibliotecarilor Publici - Filiala Iași

prietendevremerea

O vorba buna

Stele verzi

Nu mă intimidează oamenii cu priviri dure şi cu vorbe urâte!

Legenda biciclistului singuratic

"În general oamenii simt și gândesc, dar nu fiecare om poate aplica gândirea și simțirea!"

