Gânduri – Fericirea

Mi-am cautat fericirea prin sertare. Nu am gasit-o acolo ,trebuia sa ma astept la asta. Am gasit doar ciorne invechite care mi-au adus aminte de anii asternuti pe hartie si am zambit. Am cautat fericirea prin dulap,dar nu era acolo. In schimb am gasit o bluza pe care nu am mai purtat-o de mult. Cat de mult imi place bluza asta si cum era sa o uit pierduta pe acolo. Si am zambit. Am cautat fericirea la televizor. Am zapat canalele cu maniacitate . Nu am gasit nimic decat un film vechi pe care il iubesc si am zambit. Am cautat fericirea intr-o lada de vechituri…surpriza…nu era acolo,dar am gasit vechi jucarii si amintiri placute. Am zambit. Mi-am cautat fericirea mergand de nebun pe strada,dar nu am gasit-o. am gasit doar un cer senin,zapada sub picioare si oameni infofoliti cu nasurile rosii. Am zambit si am mers mai departe.Mi-am cautat fericirea la o bere cu baietii,dar nu era acolo. Acolo erau doar oameni ce ma iubesc pentru ceea ce sunt si care imi ofera sprijin neconditionat. Iar am zambit,chiar am si ras alaturi de ei. Ajuns acasa,mi-am cautat fericirea in pat. Nu era acolo. Acolo erau doar vise placute,un somn curat si linistit si relaxarea totala. Am zambit si am adormit. Maine imi caut iarasi fericirea!

4 thoughts on “Gânduri – Fericirea

  1. depinde. doi ochi căprui. doi ochi negri. o floare. un copil mergând de-a buşilea. pentru mine uneori aroma de cafea, greierii,visarea. mânuţa ei. a fetţie mele. până la ea, fericirea era cuvinte. uneori păreri. de cele mai multe ori ecouri. depinde Adi. totul e să o vezi la timp. uneori trece pe lângă noi, pentru că suntem prea ocupaţi să o resemnăm. nu ştiu. cred că e în noi şi în ceea ce vedem noi. o să o găseşti tu, pentru că eşti un sensibil şi frumos incurabil.

  2. sunt doua tipuri de fericire(parerea mea).fericirile marunte,care ne infrumuseteaza viata si fericirea ideala. prima e foarte usor de realizar,dar a doua…pe cat de magica e, pe atat e de dificila. citeam zilele trecut prin cartile lui Paler niste randuri foarte interesante si zicea ca daca ai cauta paradisul cu adevarat si te-ai gasi in fata a doua usi,pe prima sa scrie PARADIS si pe a doua sa scrie PRELEGERI DESPRE PARADIS cu siguranta ai alege-o pe a doua… fericirea nu este o destinatie,ci un destin,o calatorie,calatoria lui Don Quijote…vorba lu chirila fericirea este ceva care nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata…imi place subiectu asta…dar sunt atatea de spus,incat imi e frica sa nu tocesc tastatura:)

    PS: iti multumesc pentru cuvintele frumoase,dar sunt prea mari pentru mine. sunt doar un om normal,ce detesta mediocritatea si tinde catre sensibilitate si frumos. 🙂 uf…m-ai emotionat 🙂

Leave a Reply

