Adrian Mangu

blogger civic și literar

Cuprinde-mi inima in palme

with 8 comments

Cuprinde-mi inima in palme

                                        de Adrian Mangu

Cuprinde-mi inima in palme,
Atinge-mi tampla ce pulseaza,
Aduna-ma in clipe calme,
Adormi usor si ma viseaza!

Eram in visul de demult,
Eram pe ritmuri argintii,
Eram in gandul ce-l ascult,
Eram al tau,mai stii?

Eram de-a pururi amandoi,
Eram prin stele si pe luna.
Tot ce aveam eram doar noi…
Si-a dragostei cununa!

Zambeam mereu cand ne vedeam,
Iar lumea-ntreaga nu stia
Zapada calda ce-ascundeam
Prin licurici de nea.

“ERAM”imi vine acum in minte,
Ma urmareste obsesiv,
Ma pierd speriat printre cuvinte,
Ma rascolesc tardiv.

Nu am stiut sa ne iubim
Asa cum ne-am dorit…
Si ne-am oprit subit sa fim
Plutind prin infinit!

Vom dainui intro-ntrebare,
Intr-un balon de fum,
Ma va speria cuvantul”OARE”,
Neincetand sa spun:

Cuprinde-mi inima in palme,
Atinge-mi tampla ce pulseaza,
Aduna-ma in clipe calme,
Adormi usor si ma viseaza!

Written by adimangu

2 February 2011 at 23:59

Posted in Poezii

8 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. buey, io te stiam cat de cat, cam ce iti poate mintea, cum poti articula cuvintele incat sa iasa versul frumos, plin de insemnatate pt auditor 🙂
    dar de azi ma fac impresarul tau, esti o “rara-avis” in peisajul blogosferei !

    PATRICKdan

    3 February 2011 at 10:36

  2. sa stii ca as avea nevoie de un impresar…niciodata nu am stiut sa ma promovez! merci mult de aprecieri…na ca ai reusit sa ma emotionezi si nu mai stiu ce sa zic! merci mult inca o data!

    Adrian Mangu

    3 February 2011 at 12:44

  3. Frumos. Nu ma asteptam de la tine sa scrii asa… :). Te asteptam peste cativa ani sau poate mai repede cu o carte, daca nu pentru vanzare, macar pentru un cerc restrans de cunoscuti

    U.Laurentiu

    3 February 2011 at 17:52

  4. Cum ma sa nu te astepti de la mine la asa ceva? da eu ce am?? ce am? ce am? aaa? ce am?? :)))merci frumos de aprecieri…si poate va veni si cartea aia intro zi

    Adrian Mangu

    3 February 2011 at 17:55

  5. Eram in gandul ce-l ascult,
    Eram al tau,mai stii?

    cat de frumos suna;)
    spor la scris;;)
    si astept o poezie mica si pt mine:D

    simona

    4 February 2011 at 19:16

  6. Imi place cum scrii.Remarc cu mare placere:
    Cuprinde-mi inima in palme,
    Atinge-mi tampla ce pulseaza,
    Aduna-ma in clipe calme,
    Adormi usor si ma viseaza!
    Esti talentat! O zi buna iţi doresc. Suntem concitadini..

    elena marin-alexe

    6 April 2011 at 11:14

  7. buna .foarte frumos se cunoaste ca scrii cu sufletu ,se simte foarte multe sentimente in radurile scrise te tine .scrii foarte frumos te felicit

    catalina

    23 June 2011 at 20:20

  8. multumesc mult pentru cuvintele frumoase…m-am emotionat 😛 🙂

    Adrian Mangu

    23 June 2011 at 20:22


Leave a Reply

Fosile şi pietre

Just another WordPress.com site

Ştefania's

Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora!

Hai-Hui prin România

Despre turism sau despre sufletul unui om pasionat de natura

Bogdan DUCA

Pentru ca în viitor să nu se spună "Acele timpuri au fost întunecate pentru că ei au tăcut"...

Prin obiectivul mintii

kalos kai agathos

Atracția Succesului

Mintile frumoase inspira

anbpriasi.wordpress.com/

Asociația Națională a Bibliotecilor și Bibliotecarilor Publici - Filiala Iași

prietendevremerea

O vorba buna

Stele verzi

Nu mă intimidează oamenii cu priviri dure şi cu vorbe urâte!

