Adrian Mangu

blogger civic și literar

Nostalgie

with 6 comments

Nostalgie

de Adrian Mangu

din cand in cand te mai zaresc pe strada…
cat de frumoasa esti,iar timpul te-a iertat.
arati la fel ca-n prima zi de scoala…
acelasi zambet tainic ce inima mi-a luat.

cat te-am iubit de mult…nu mai conteaza!
conteaza zilele cand ne-am imbratisat,
conteaza noptile din parcul dintre blocuri
si clipele in care noi ne-am sarutat…

din cand in cand ma mai gandesc la tine,
la parul tau, la chipul tau divin.
si ma surprind cum mana o ridic,
dorind nebun de mana sa te tin.

si plang amar si sufletul ma strange!
mi-atat de dor de tine cateodata…
ca mi vine sa mi scot inima din piept
si s-o izbesc cu sete de o piatra!

cat imi lipsesti si cat te-as vrea cu mine
tu nu vei sti probabil niciodata…
si tot ce pot sa fac e sa ma rog,
ca uneori sa te mai vad pe strada!

Fondul Sonor :BERNWARD KOCH – WONDERFUL GLIDER-Ptr inima mea…

 Asculta  mai multe  audio   instrumentala

Written by adimangu

4 July 2011 at 15:40

Posted in Poezii

6 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. N-am cuvinte! M-a cutremurat! E atat de mult sentiment incat parca mi-am retrait vechile iubiri.

    Andra

    4 July 2011 at 15:56

  2. vor mai veni si altele…asa ca tine-te bine 😛

    Adrian Mangu

    4 July 2011 at 16:07

  3. Unde e butonul “Like” la acest post?

    stanvladut

    5 July 2011 at 11:54

  4. gata,am remediat problema…nu am avut pana acum 🙂

    Adrian Mangu

    5 July 2011 at 12:16

  5. e foarte frumoasă, Adrian. Ştii deja că scrii impecabil chiar dacă nu recunoşti. Mă bucur mult că ai început să postezi din nou poezii.

    The dreamer

    7 July 2011 at 19:40

  6. nu e nimic impecabil in ceea ce scriu…sunt doar trairi ce le arunc in rime. sunt un simplu amator.
    si…ma bucur ca te bucuri! vor mai veni si altele.

    Adrian Mangu

    7 July 2011 at 22:06


Leave a Reply

Fosile şi pietre

Just another WordPress.com site

Ştefania's

Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora!

Hai-Hui prin România

Despre turism sau despre sufletul unui om pasionat de natura

Bogdan DUCA

Pentru ca în viitor să nu se spună "Acele timpuri au fost întunecate pentru că ei au tăcut"...

Prin obiectivul mintii

kalos kai agathos

Atracția Succesului

Mintile frumoase inspira

anbpriasi.wordpress.com/

Asociația Națională a Bibliotecilor și Bibliotecarilor Publici - Filiala Iași

prietendevremerea

O vorba buna

Stele verzi

Nu mă intimidează oamenii cu priviri dure şi cu vorbe urâte!

