Adrian Mangu

blogger civic și literar

Toamnă in suflet

with 5 comments

Kevin Kern – ”Until tomorrow”

 Asculta  mai multe  audio   diverse

Toamnă în suflet

de Adrian Mangu

e toamnă în suflet, e toamnă
şi plouă cu frunze mereu…
bine-ai revenit, dragă doamnă,
călău al plăpândului eu!

mă-nchizi pe cărări de tăcere,
mă scalzi într-un trist ruginiu,
mă desparţi de iubirile mele,
şi îmi ceri tot mai vesel să fiu…

mă ataci, mă condamni şi mă sperii,
mă ridici, mă săruţi şi mă ceri,
mă provoci să visăm împreună,
la speranţe şi la primăveri.

cât de sadic ţi-e jocul, cucoana
îmi iei vocea când eu vreau sa strig,
îmi iei soarele ce prea mă scaldă,
si mă laşi doar în ceată şi frig!

iată anul…e gata iubito!
anotipul visării-a murit…
iată visul de vară cum plânge
şi se-apropie de asfinţit…

îmi iau geaca pe umerii reci,
te sărut inc-o dată pe gură,
nu! nu e vina noastră că plec!
e acest anotimp plin de ură…

Written by adimangu

4 November 2011 at 12:04

Posted in Poezii

5 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Eu mă străduiesc să nu tot comentez pe blog la tine :), dar uneori chiar nu pot. De ce mă străduiesc? Să nu monopolizez blogul! Dacă îmi dai degetul, îţi iau tot să ştii :))). Însă, aceasta e atât de…, atât de perfectă! Cum am zis şi pe fb, fiecare strofă în sine e o poezie. Este deosebită… Mai vreau!!!!!

  2. ar trebui să iubești mai mult toamna. măcar pentru că-ți dă atâta inspirație…

    Andra

    4 November 2011 at 13:06

  3. consumul excesiv de Schite din viata dauneaza grav sanatatii si poate da dependenta! va recomandam consumarea acestuia in doze mici! acest blog se poate citi fara recomandare medicala,daca apar manifestari neplacute,contactati medicul sau farmacistul! :))))

    Adrian Mangu

    4 November 2011 at 13:15

  4. am deja doua iubiri…primavara si vara…:) nu le pot trada 🙂

    Adrian Mangu

    4 November 2011 at 13:56

  5. Nu voi uita prospectul. Cu siguranţă, nu. Nu îmi plac dozele. Dar poate are farmacistul vreo şansă :))). Bine, măi, o să intru mai rar să nu ajung la întrunirile celor dependenţi de schiţe. Am înţeles. Nu mă vrei în schiţele tale. da. Bine. Plâng!!! Mă uit pe gaura cheii, ok? :)))


Leave a Reply

Fosile şi pietre

Just another WordPress.com site

Ştefania's

Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora!

Hai-Hui prin România

Despre turism sau despre sufletul unui om pasionat de natura

Bogdan DUCA

Pentru ca în viitor să nu se spună "Acele timpuri au fost întunecate pentru că ei au tăcut"...

Prin obiectivul mintii

kalos kai agathos

Atracția Succesului

Mințile frumoase inspiră

anbpriasi.wordpress.com/

Asociația Națională a Bibliotecilor și Bibliotecarilor Publici - Filiala Iași

prietendevremerea

O vorba buna

O străină

Nu mă intimidează oamenii cu priviri dure şi cu vorbe urâte!

