Din rubrica: Faceţi ca noi!

Cu paşi mărunţi şi cu emoţii,o mână de prieteni…nebuni frumoşi…aşa cum îmi place să le spun bloggerilor vrânceni, am călcat azi dimineaţă pragul centrului Prâslea si Harap Alb,(in spatele şcolii Elena Doamna)……… în două casuţe ce împart aceeaşi curte,ne aşteptau 25 de copii. Unii sunt cu probleme locomotorii,alţii sufera de autism,copiidar toţi au în comun lipsa părinţilor. Cei de la centru,împreună cu doamna director le sunt si mamă dar şi tată şi duc o luptă continuă cu problemele celor mici. Copiii sunt superbi si te invaţă, de cum intri pe uşă ce inseamnă lupta,ce înseamnă deminitatea si ce înseamnă frumuseţea sufletească. Sunt nişte copii curaţi,frumos îmbracaţi,îngrijiţi,ce îţi sorb fiecare privire si îţi oferă mii de zâmbete necondiţionate. Ne-au spus poezii,ne-au îmbrăţişat şi cel mai important e că ne-au oferit prietenia şi încrederea lor! Am dăruit puţin,dar am primit enorm! Nu îţi cer multe…de fapt nu îţi cer nimic…vor doar să ofere! Vor doar prieteni cărora să le vorbească, pe care să îi iubească şi alături de care să croiască amintiri,banale pentru un om normal,dar magice pentru ei. Sunt puternic emoţionat,acum,când scriu aceste rânduri şi sper ca şi voi să simţiţi aceeaşi emoţie , acum, când citiţi aceste rânduri. Tot ce a fost greu până acum în viaţa mea…a trecut! Cum aş mai putea spune că mi-e greu, acum, după ce le-am cunoscut poveştile…şi când te gândeşti că noi am vrut să îi ajutăm pe ei, dar până la urmă ei au fost cei care ne-au ajutat pe noi!  Sunt mândru de noii mei prieteni micuti şi abia aştept să ne reântâlnim ! Le-am promis ca ne vom revedea în curând şi avem de gând să ne respectăm promisiunea!
 Vă iubim,micuţilor, vă iubim!

vinovati de toate acestea:

Stănica Bostănaru
Mustaţa Costel
Vali Crintea
Cristian Florea
Dan Trofin
Tudorel Brezea
Măđălin Blidaru
Gabriel Micu
Cristi Irimia
Mirela Muţoi
Gabi Sava- Ziarul de Vrancea
Ionuţ Georgescu
Vasilica Guţan

2 thoughts on “Din rubrica: Faceţi ca noi!

Leave a Reply

