Prieten drag

Prieten drag

de Adrian Mangu

prieten drag, să ridicăm paharul!
să bem din cupa suferinţei pân la fund…
şi nimeni sa nu ne ştie-n veci amarul,
atât cât vom trăi pe-acest pământ.

suntem prieteni şi crezul ni-i comun,
călcăm pe compromis si falsitate,
simţim la fel si ştii ce vreau să spun,
iar intre noi nu-i loc de răutate!

prieteni noi vom fi intr-o vecie
şi vom lupta cu cei ce ne urăsc!
eşti soarele ce mi se-ntâmplă mie,
mi-eşti camarad şi pururi te iubesc!

dar ce să faci când viaţa nu te iartă?
când planurile ei nu-s cum ai vrea…
nu îi poţi spune cum trebuie să-mparta,
orice i-ai cere, primeşti doar ce vrea ea…

prieten drag…ridic astazi paharul,
rugându-mă-n genunchi la crucea ta…
cât de amar îmi este-acum amarul,
când nu mai eşti,aici,in preajma mea…

(IN MEMORIAM Tixi Manea Catalin)

One thought on “Prieten drag

Leave a Reply

