Dupa doi ani

booon,ca sa scapam de popmposul inceput si pentru a elimina din start diacriticele(imi sunt simpatice,dar mi-e sila sa le pun),voi intra in paine si va voi spune ca azi m-am plictisit si ca a mai trecut o zi inutila. Probabil asa as fi spus daca as fi fost un bloger solitar,dar stii ce? nu sunt! cica fac parte din blogosfera vranceana si cica azi,bagati in aceasta minunata oala,am alcatuit vo doi ani de epsistenta. Blogui,deci exist! :))Ma vei intreba cum a decurs evenimentul. Ei bine…toti am fost crispati si reticenti si ne-am desfasurat in liniste,intr-o sala obscura dintr-o pivnita de scoala…neah…glumesc…ne-am adunat la Auto Aiss, am sarbatorit zgomotos si constructiv,am papat pe saturate intr-un mod balcanic 😀 (multumim Balcanic Fast Food)si am dezvoltat toate subiectele ce ne vizau,bine inteleeeesss…alaturi de prietenii si nasii nostri de la DreamTeamRo. PE SCURT: am sarbatorit 2 ani de Blogosfera vranceana,doi ani de DreamTeamRO si 150 de ani de Opel!

One thought on “Dupa doi ani

Leave a Reply

