Ne plouă

Ne plouă

de Adrian Mangu

Ne plouă-n suflet cu bulbuci!
Unde mă duc,unde te duci?
Ne plouă norii cenuşii,
De ce nu-ţi vin,de ce nu-mi vii?

Afară plouă ,vezi prea bine,
Dar plouă doar in geam la mine,
De ce-ar ploua şi-n altă parte…
Doar mie mi-ai plecat departe!

Ne plouă bunul Dumnezeu,
Acuma plouă-n geamul tău,
La geamul meu ploaia a stat,
A stat,iar norul a plecat…

L-am tot trimis în depărtări,
Departe,peste şapte zări,
Pe unde n-a plouat de mult,
Eu vreau seninul să-l ascult!

Şi poate că un cer de vară
Va face tot să reapară,
Să reclădească ce-am stricat,
Că dacă nu,ar fi păcat…

Păcat de noptile de vară,
Păcat de fiecare seară,
Când buzele ni le dădeam
Şi ne iubeam şi ne iubeam…

Dar iată, soarele răsare,
Acum e timp de împăcare,
Ne bate dragostea în geam,
Iar tu mă ai, iar eu te am!

3 thoughts on “Ne plouă

  1. cam faina si asta 🙂

    ps – un sfat : scoate si tu necesitatea de a a scrie acele cuvinte -codul captcha- pt a comenta. am stat cam mult pana sa comentez. nu primesti spam ca oricum ai moderarea comentariilor si vezi cine si ce scrie 🙂

  2. merci ca mi-ai atras atentia! din pacate nu prea e setat blogul dupa cum ar trebui! mai am multe setari de facut.din punct de vedere tehnic stau cam aiurea,dar poate reusim sa iesim la o bere sa ne jucam cu setarile 🙂

Leave a Reply

