Adrian Mangu

blogger civic și literar

Primul meu telefon mobil

with 7 comments

Navigam pe net si gasisem pe Blogalinitiative  o  super campanie a celor de la EuroGSM in care eram provocati sa vorbim despre primul nostru telefon mobil. Cum sa nu se aprinda scanteia nostalgiei si cum sa nu dai fuga la sertarul cu amintiri ,sa scoti primul mobil si sa ii trantesti o poza cu ultimul mobil pe care il detii? Iata ce frumos si spectaculos evolueaza tehnologia.
Imi amintesc perfect ca in momentul in care am tinut primul meu mobil in mana imi era frica sa ii apas butoanele…”daca stric ceva”,”daca sun aiurea la cineva”,dar usor-usor mi-am facut curaj si am inceput sa il butonez. Am descoperit notiunea de meniu si am redescoperit soneriile. Presupuneam ca e evolutia fireasca de la ceasul electronic cu multe melodii la telefonul mobil cu multe tonuri de apel. Tineam in palme acel gadget pe care il vazusem in filmele americane. Eram si eu acum in pas cu lumea,cu toate ca telefonul era putin mai mare decat buzunarul de la blugi,iar antena mereu ramanea pe afara,dar ce mai conta,eram fericit ca am telefon mobil.
Am plecat de la beep-uri.Reinventasem codul morse. Un beep era nu si doua da,iar cand dadeam trei beep-uri insemna ca ies pe afara si ca urma sa ne vedem in fata blocului. Era destul de scump sa suni pe cineva si preferam sa pastram creditul pentru mesaje sau pentru domnisoarele pe care doream sa le impresionam.
Nu puteam sa facem poze cu telefonul mobil,dar ne compuneam singuri tonurile de apel. Nu aveam telefoane performante si subtiri.dar mama ce le mai modificam. Le puneam leduri albe,albastre,verzi,portocalii,le schimbam carcasele,le vopseam si le comparam intre noi,ah ce vremuri!
Din fericire mai am si acum primul meu telefon mobil,dar din pacate nu mai am incarcator pentru el. Mi-ar placea sa bag simu in el si sa il scot la plimbare intr-o zi. Stiu ca nu voi agata fete cu el,dar ma voi distra de minune surprinzand reactile trecatorilor,dar iata ca am vorbit atat de mult despre dumnealui si nu v-am spus cum se numeste si ce hram poarta. Ei bine, doamnelor,domnilor permiteti-mi sa va fac cunostinta cu primul meu telemobil!  Ericsson A1018s

Written by adimangu

26 May 2012 at 10:35

7 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Cam vechi.Se vede ca provine din epoca preistorica a telefoniei mobile.

    Anonymous

    26 May 2012 at 11:23

  2. mai erau si bosch-urile in care intra cartela cu totu,nu doar simu :))

    Adrian Mangu

    26 May 2012 at 14:49

  3. Il mai ai sau e o poza de pe net?

    Tudor

    4 June 2012 at 12:18

  4. il mai am 🙂 e functional,numai ca ii lipseste un incarcator 😀

    Adrian Mangu

    4 June 2012 at 13:16

  5. Am avut si eu. Ii puteai aschimba fata! era smecher.

    Florin

    26 August 2012 at 15:24

  6. Parca aveau mai mult farmec pe atunci :).

    LaurentiuDan

    26 August 2012 at 23:10

  7. am avut un orbitel.intra cartela toata nu doar simu:D

    Anonymous

    13 September 2012 at 15:53


Leave a Reply

Fosile şi pietre

Just another WordPress.com site

Hai-Hui prin România

Despre turism sau despre sufletul unui om pasionat de natura

Bogdan DUCA

Pentru ca în viitor să nu se spună "Acele timpuri au fost întunecate pentru că ei au tăcut"...

Prin obiectivul mintii

kalos kai agathos

Atracția Succesului

Mintile frumoase inspira

anbpriasi.wordpress.com/

Asociația Națională a Bibliotecilor și Bibliotecarilor Publici - Filiala Iași

prietendevremerea

O vorba buna

Stele verzi

Nu mă intimidează oamenii cu priviri dure şi cu vorbe urâte!

Legenda biciclistului singuratic

"În general oamenii simt și gândesc, dar nu fiecare om poate aplica gândirea și simțirea!"

