Impreuna

Cand am vazut noua reclama Vodafone, inima a inceput sa imi bata mai tare,pupilele s-au dilatat,iar in  stomac s-a produs inevitabilul gol. Statistica rece ne dezumanizeaza,iar dezbinarea ne omoara. IMPREUNA e singurul cuvant ce lipseste din vocabularul nostru,al tuturor!

Suntem indivizi,suntem intr-o continua concurenta,ne invidiem reciproc si uitam de noi. Uitam ca impreuna avem forta de a ne cladi familii,de a construi orase,de a ridica tari si de a pastra un loc atat de frumos,ce se numeste Pamant!

Copiii plang dupa parintii ce pleaca in strainatate, tanjesc dupa o ora petrecuta IMPREUNA cu familia in parc, batranii plang dupa copiii ce le sunt departe si nu au IMPREUNA cu cine sa isi mai imparta sinuratatea,iar oamenii cad in genunchi,in strada, cand vad ca nu e nimeni care sa le intinda o mana de ajutor si IMPREUNA cu care sa mearga mai departe. Cat timp mai trebuie sa treaca pana vom realiza ca singura noastra posibilitate e de a lupta IMPREUNA? Totul e atat de simplu! Noi suntem schimbarea. Eu,tu…DA,tu! tu,cel care citesti acum acest articol! Tu faci parte din schimbare!

Il ascultam pe Victor Rebengiuc si pentru o clipa am crezut ca imi citeste gandurile,dar adevarul e ca toti gandim acelasi lucru,insa nimeni nu are curajul sa fie primul! Avem nevoie de un imbold, de cineva care sa ne spuna” veniti dupa mine,stiu eu drumul!”. Eu stiu drumul,dar nu va rog sa veniti dupa mine,ci sa mergem IMPREUNA! Tu stii drumul si impreuna cu tine voi merge,iar IMPREUNA cu noi vor merge toti!

As vrea sa ii dedic acest articol Amaliei si sa ii promit ca IMPREUNA cu Tudor, Cristian si intreaga echipa a Blogosferei Vrancea,echipa ce se defineste prin IMPREUNA si care inseamna drumul corect pentru mine, vom fi mai puternici si vom castiga campania Vodafone,iar acesta este doar inceputul!

Te astept sa vii alaturi de noi, sa sustii aceasta cauza si sa le aratam celor ce nu cred…cat de multi suntem!

3 thoughts on “Impreuna

  1. Multumesc mult, Adi! Foarte emotionant si motivant articolul tau! Mai bine zis…o extensie draguta a acestui spot publicitar! Stati pe aproape, urmeaza sa scriu si eu!

Leave a Reply

