Adrian Mangu

blogger civic și literar

Esecul Out in the streets

with 3 comments

Nici nu stiu cum sa incep. E foarte dificil. Am participat astazi la cel mai slab eveniment marca TNL Focsani. Cu toate ca ieri credeam ca echipa de acolo va face ceva senzational,astazi am constat cu dezamagire ca nimic din ceea ce imi imaginam nu s-a adevarit. Am ajuns la ora 17:00 in Piata Unirii  pentru a constata ca evenimentul se lasa asteptat. Nimic,nimic,nimic din ceea ce ar fi trebuit sa existea pentru un asemenea eveniment nu prea exista. Nu tu un perimetru delimitat,nu tu sonorizare,nu tu o echipa care sa indrume spectatorii. Dupa o intarziere de de trei sferturi de ora,concursul a inceput cu 20 de  minute de incalzire pe o muzica ce se auzea groaznic. Problema a fost tratata la nivel de amatori…boxe jalnice,microfoane ce se auzeau intrerupt si un prezentator care se exprima doar prin onomatopee. Nu ma voi lega de dansurile practicate acolo,stiu ca tinerii astia se pregatesc si muncesc enorm pentru pasiunea lor,am tot respectul si pretuirea pentru ei,dar ma asteptam sa fie ceva mai impresionant,e drept…in mare parte e vina organizatorilor ca nu au stiu ce sa le ceara. As mai dori sa va spun ca unul din concurenti si-a rupt mana si ca nu a existat nici un paramedic prin zona,iar pe final. cu permisiunea voastra, voi incheia prin a va dezvalui marele premiu…o diploma,o mini-cupa si o sticla de…Angeli? Serios..o sticla de Angeli?
Daca pana acum spuneam ca orice eveniment e bun pentru Focsani,de astazi mi-am schimbat parerea!
TNL, poti mai mult!

Written by adimangu

14 July 2012 at 20:31

Posted in Editorial & Multimedia

Tagged with , ,

3 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nci nu merita comentat acest post, este regretabil ce poti gandi tu a scrie dupa un eveniment care intr-adevar a fost reusit. Am avut intr-adevar un necaz, si-a rupat baiatul acela mana, chiar imi pare rau, dar sa improsti cu noroi un evenimet care chiar a iesit bine, a facut fericiti f multi tineri si i-a tinut pe toti acolo fana la final mi se pare foarte deplasat.

    Anonymous

    14 July 2012 at 23:09

  2. Am inteles, e parerea ta…dar parca si tu faci parte din echipa TNL….?…Atunci de ce asemenea cuvinte dure la adresa colegilor tai, cand ai fi putut si tu sa te implici?

    Andreea

    15 July 2012 at 1:22

  3. Nici eu nu stiu daca mai are vreun rost sa mai comentez intrun anumit fel. vad ca toata lumea a incercat sa va explice ceva si voi sunteti incapatanati si o tineti pe a voastra. cat despre apartententa mea in echipa TNL, pot spune ca sunt un simpatizant,nu fac parte din niciun birou decizional,iar de eveniment am aflat acum o saptamana de pe grupul vostru de fb si v-am ajutat prin comunicatul pe care l-am cosmetizat si raspandit catre presa vranceana si blogosfera. in comunicat parea sa fie altceva,nici nu imi trecea prin minte ca evenimentul va IESI atat de slab,si colac peste pupaza…ati dat cu batu in balta cel mai grav dupa eveniment cand nu ati stiut sa reactionati la criticile aduse de presa vranceana. orice comentariu de-al vostru de dupa eveniment trebuia sa inceapa cu “aveti dreptate,insa din cauza faptului ca…”si sa incheiati cu “va asiguram ca la anul vom invata din propriile greseli si va promitem ca tot se va schimba.va multumim pentru criticile constructive aduse” nu sa incepeti sa folositi termeni gen “parerea voastra,nici blogosfera, improscati cu noroi,cuvinte dure,nici nu merita sa comentez,regretabil ca poti gandi asa” . p.s.: sa nu credeti ca daca simpatizez tnl-ul si daca pe viitor voi sprijini sau voi participa activ la evenimente marca tnl,voi cosmetiza tot ce gandesc sau voi vorbi doar despre lucrurile bune. NU! VOI FI PRIMUL CARE VA FACE CRITICA SAU AUTOCRITICA! in concluzie: aveti de munca pe parte de organizare si comunicare,daca vreti…va pot da si eu o mana de ajutor! decizia va apartine!

    Adrian Mangu

    15 July 2012 at 15:03


Leave a Reply

Fosile şi pietre

Just another WordPress.com site

Ştefania's

Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora!

Hai-Hui prin România

Despre turism sau despre sufletul unui om pasionat de natura

Bogdan DUCA

Pentru ca în viitor să nu se spună "Acele timpuri au fost întunecate pentru că ei au tăcut"...

Prin obiectivul mintii

kalos kai agathos

Atracția Succesului

Mințile frumoase inspiră

anbpriasi.wordpress.com/

Asociația Națională a Bibliotecilor și Bibliotecarilor Publici - Filiala Iași

prietendevremerea

O vorba buna

O străină

Nu mă intimidează oamenii cu priviri dure şi cu vorbe urâte!

