Adrian Mangu

blogger civic și literar

În clipa-n care ai plecat

with 4 comments

În clipa-n care ai plecat
                                      de Adrian Mangu
Îmi calci cu tocurile-n suflet,
Te plimbi în cămăruţa lui,
E doar al tău, femeie dragă,
Nu va mai fi al nimănui.
Te pierd în mine,te ascunzi,
Îmi prea zâmbeşti când ne zărim,
Mă strângi în braţe, mă săruţi
Şi iar te-ascunzi şi iar fugim.
E jocul nostru,ce ne pasă
Că lumea-ntreagă nu va şti
Că-n sufletu-mi ard două pietre,
Două speranţe de copii.
Încă păstrez în amintire
Visul frumos ce  tu mi-ai dat.
Am tot luptat să-l împlinesc,
Dar tu de tample mi l-ai spart.
Aşteapt-aici, doar o secundă,
Vin imediat,nu te mişca,
Mi s-a părut că baţi la uşă,
Mi s-a părut,nu-i nimenea.
Unde-am rămas, femeie dragă?
La visul ce ne-am dăruit…
Păcat că n-a durat mai mult,
Păcat că ni l-ai năruit.
Cât de nebună-ai fost, iubito,
În seara-n care ai fugit.
Mi-ai scris in grabă pe o foaie
Un rămas bun şi-un te-am iubit.
Ai luat paharul de pe masă,
Ţi-ai pus o gură de coniac,
Ai scurs un picur de tărie,
Ai luat un taxi şi-ai plecat.
Râzi? Copilă mică şi nebună
Plimbă-ţi suflarea-n părul meu,
Adorm cu tine şi mi-e bine.
Ah,dac-ar fi fost aăa mereu…
M-apuc de mâna ta iubito,
Privescu-ţi tainic inima,
E tot aşa cum am lăsat-o,
N-ai mai schimbat nimic la ea.
Acelaşi negru ce m-apasă,
Acelaşi tremur fascinant,
Aceleaşi vorbe ce te muşcă,
Şi-acelaşi freamăt intrigant.
Am scris trei rânduri pe hârtie
Şi despre noi şi despre tine,
Despre distanţa ce ne omoară
Şi despre cea ce zace-n mine…
Purtaţi pe chip acelaşi zâmbet
Si-acelaşi nume îl purtaţi;
În toamna sufletului meu
Atât de-uşor vă confundaţi…
Nu fi geloasă tu pe tine,
E tot ce-n grabă mi-ai lăsat
În seara rece şi ploioasă
Când visul ni s-a terminat!
Cât de frumoasă-mi este ea
Tu niciodată nu vei şti!
Atât de dulce şi de blând
Doar ea mă stie a privi!
Ştii ce-i ciudat, iubito dragă?
Ce niciodată n-ai aflat?
Ai devenit aşa, perfectă,
În clipa-n care ai plecat!
Written by adimangu

6 August 2012 at 10:38

Posted in Poezii

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. minunata poezie.. 🙂

    DANA

    6 August 2012 at 10:50

  2. multumesc mult 🙂

    Adrian Mangu

    6 August 2012 at 11:31

  3. Ma uimesti placut 🙂 bafta

    Tudor

    6 August 2012 at 22:01

  4. ma bucur sa aud asta:) sa fie!!!

    Adrian Mangu

    7 August 2012 at 15:28


Leave a Reply

Fosile şi pietre

Just another WordPress.com site

Ştefania's

Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora!

Hai-Hui prin România

Despre turism sau despre sufletul unui om pasionat de natura

Bogdan DUCA

Pentru ca în viitor să nu se spună "Acele timpuri au fost întunecate pentru că ei au tăcut"...

Prin obiectivul mintii

kalos kai agathos

Atracția Succesului

Mintile frumoase inspira

anbpriasi.wordpress.com/

Asociația Națională a Bibliotecilor și Bibliotecarilor Publici - Filiala Iași

prietendevremerea

O vorba buna

Stele verzi

Nu mă intimidează oamenii cu priviri dure şi cu vorbe urâte!

