Adrian Mangu

blogger civic și literar

Produsul electronic si personalitatea ta

with one comment

Traim in era tehnologiei si e frumos. Mie imi place! Avem un ritm de viata alert,iar toate gadget-urile sunt menite sa ne deschida noi si noi orizonturi. Chiar si acest laptop la care scriu sau routter-ul in care imi intra internetul,toate ne ajuta sa tinem aproape. E simplu si comod! Imi place sa transmit gandurile mele celor ce doresc sa ma asculte,imi place sa imi impartasesc trairile si emotiile,dar simt ca nu e suficient! Am trecut de mii de ori prin locuri pe care doream sa le impartasesc cu voi, prieteni dragi,dar lipsea aparatul foto care sa imortalizeze momentul, iar daca surprindeam cadrul cu telefonul mobil,cand ajungeam acasa si descarcam imaginea imi spuneam “nu asa treabuia sa iasa”. Stiu ca nu sunt singurul care se framanta si se macina cand trece pe langa un loc frumos si stie ca nu poate imortaliza momentul,dar poate ca intro buna zi aparatul foto mult visat se va afla agatat de gatul meu,iar eu va voi imparti atat sufletul meu scris,cat si cel imortalizat in fotografii. Pana atunci permiteti-mi sa raman cu gandul la Nikon-ul meu mult dorit si sa va sfatuiesc ca daca nu aveti ce face cu banii sau daca doriti sa imi faceti un cadou, puteti intra   http://www.evomag.ro/FOTO-Aparate-Foto-D-SLR/NIKON-D-SLR-D5100-Negru-Obiectiv-18-55VR.html si sa imi faceti o surpriza! Acest cadou se va asorta perfect cu personalitatea mea! Garantat! Voua ce vi s-ar potrivi?

Written by adimangu

25 September 2012 at 13:07

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ai facut o alegere destul de buna cu Nikonul.

    Adi

    25 September 2012 at 13:34


Leave a Reply

Fosile şi pietre

Just another WordPress.com site

Ştefania's

Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora!

Hai-Hui prin România

Despre turism sau despre sufletul unui om pasionat de natura

Bogdan DUCA

Pentru ca în viitor să nu se spună "Acele timpuri au fost întunecate pentru că ei au tăcut"...

Prin obiectivul mintii

kalos kai agathos

Atracția Succesului

Mintile frumoase inspira

anbpriasi.wordpress.com/

Asociația Națională a Bibliotecilor și Bibliotecarilor Publici - Filiala Iași

prietendevremerea

O vorba buna

Stele verzi

Nu mă intimidează oamenii cu priviri dure şi cu vorbe urâte!

