Poetul

Poetul

de Adrian Mangu

Asear-am scris o poezie
Cu sufletul sleit de dor,
Am aşezat iar pe hârtie
Câteva versuri de amor.

Cât de-nvechit mă simt iubito,
Iar inima-mi atârnă greu…
Azi parcă mâna ţi-am simţit-o
Cum se juca prin părul meu.

Mi-am construit o fortăreaţă
Din care nu aş mai ieşi.
Aş sta captiv aici o viaţă
Şi-aş scrie mii de poezii!

Mi-e cald aici,îmi este bine,
Totul e-atât de liniştit,
Aici sunt numai eu cu mine
Şi îmi împart propriul nimic…

Aşa senin îmi este cerul,
Atât de cald e-n viaţa mea,
Am pus sub lacăt efemerul
Într-o cutie-n debara…

Şi iar renasc din fum şi jar,
Mă reîntorc iarăşi la mine,
În suflet răni îmi areapar,
Dar nu mi-e rău,îmi este bine!

Să nu te sperii,nu sunt trist,
Aşa e-n universul meu,
Asta mi-e firea de artist…
Aşa voit-a Dumnezeu!

De ce-aş mai vrea s-ating iubirea
Când lumea mea e doar a mea?
De ce să caut fericirea
Şi s-o împart cu cineva?

E timpul sa cobor în mine,
Ce-a fost de zis astăzi s-a zis
Iubita mea,rămâi cu bine…
Poetul tocmai a închis.

Leave a Reply

