Magnolia

 

Ninge,nimic nou. Toata lumea vorbeste despre acelasi lucru. Ne ascundem boticurile calde si umede in perna si contemplam ninsoarea ce se intampla. Nu stiu ce vreau sa va spun,stiu doar ca nu am mai vorbit de multa vreme.Ma simt amortit,sufletul imi seamana cu pomul din fata geamului,uscat si plin de zapada. Nicio creanga nu i se misca. E paralizat, dar inca traieste! In el se acund mii de flori,de frunze si de mere,caci despre un mar e vorba. Stiu ca va renaste in curand,va renaste impreuna cu intreaga lume. Iarba verde si copacii stufosi vor reimpodobi parcul,strada mea preferata va tresalta sub flori colorate,iar casele din orasul meu vechi vor straluci sub razele calde ale soarelui.Am mii de cuvinte ce tind sa iasa catre voi,dar inca nu e momentul,inca nu miroase a primavara,a frezii si clopotei,inca nu a inflorit magnolia.

 

 

Leave a Reply

