Un Chici de chici in cur! Colind de Craciun :))

Din ce am inteles…Mosul e minunat, iarna e ca-n povesti si basmele se scriu in Focsani.Veti intelege la sfarsit ce e cu aceasta propozitie.

Mai stie cineva ce semnificatie are sarbatoarea Craciunului?Fugim dupa cadouri,impodobim absolut tot cu becuri si ornamente facute de copiii din China ,ajungem la urgente dupa ce mancam si bem ca porcii si ne scaldam gurile cu expresia ipocrita De Craciun sa fim mai buni! Mi se pare doar mie sau asistam la manelizarea Craciunului? Nu aruncati cu pietre si nu ma intrebati unde am fost pana acum! Stiu ca nu e de azi de ieri,dar cand oare ne vom intoarce la traditii si semnificatia adevarata,adica Nasterea lui Iisus Hristos.

Scuzata sa imi fie atitudinea ,dar astazi am auzit cea mai imbecila melodie de sezon,o lalaiala realizata de prietenul Baronului,domnul K1,domn ce se ocupa cu entertartainmentul balciurilor mioritice.

Doamnelor,domnilor…

2 thoughts on “Un Chici de chici in cur! Colind de Craciun :))

Leave a Reply

