Adevarul despre mine!

semnul intrebatii

Dupa cum v-am spus si pe facebook,am luat decizia de a va spune astazi tot ce nu v-am spus despre mine.

Va voi spune tot ce stiu si ce nu stiu,ce am aflat de la ceilalti si ce nu am aflat inca. Vreau sa imi iau de pe suflet aceasta piatra si vreau sa incepem noul an doar si impreuna cu adevarul! In cele ce urmeaza va voi spune ce v-am promis ca va voi spune! E foarte greu sa fac asta! Niciodata nu am facut-o si e greu. Nu stiu cu ce sa incep,de unde sa incep si pana unde sa merg cu istorisirea. Stiu ca o singura pagina nu va fi suficienta,dar,cu siguranta,va fi un inceput! Inceput din care poate ca voi face o obisnuinta,o traditie si poate ca imi vor urma si altii exemplul! Ca sa nu mai maresc suspansul si asteptarile,doamnelor si domnilor,dragi cititori prieteni…

Adevarul despre mine!

Minele sunt de mai multe feluri! Exista minele de creion,minele folosite in razboi si minele din care minerii extrag diverse chestii din pamant!

Acum ma simt mult mai bine ca v-am spus toate acestea. M-am linistit si simt ca pot incepe un nou an cu dreptul si cu zambetul pe buze,ceea ce va doresc si voua,prieteni dragi! Sus paharul,voie buna si La multi ani fericiti!

 

Leave a Reply

