Cu de toate!

Este evident faptul ca nu toti oamenii se vor regasi printre urmatoarele randuri…ceea ce e foarte bine si imi da mari sperante,dar noi,romanii,suntem destul de ciudati. Ne place sa ne ascundem dupa degete si sa ne prefacem ca nimeni nu observa! Nu stiu daca e vorba despre ipocrizie,falsitate sau pura prostie sau poate ca sunt toate la un loc sau poate ca toate exprima acelasi lucru,habar nu am! Vreau doar sa va expun un episod pe care l-am trait seara trecuta si care mi s-a parut ca incadreaza perfect tipologia romanului mediocru spre praf! M-am nimerit intrun fast food cu un prieten,vroia sa isi ia ceva de mancare si asta a fost prima locatie care ne-a iesit in cale. Am dat comanda si ne-am asezat la o masa tip bar sa asteptam sa ni se aduca ce comandasem. Dupa noi intra o domnisoara. Clasa a XII,brunetica,draguta,delicata. O tipa simatica,dar care a avut o replica geniala: Vreau si eu o shaworma cu de toate si un pachet de gume Orbit…va rog!

E genial,uite cat de bine stie o copila de 18 ani sa ne descrie populatia ce isi duce traiul in ziua de azi pe plaiurile noastre. Fata nu vroia ca gura sa nu ii puta,ci vroia ca gura sa ii puta a ceapa,usturoi,dar si a un pic de gumita,pt ca nu cred ca si-a luat guma pt PH-ul ce i l-ar scadea mancarea  respectiva.

Asa suntem noi! Ne place sa facem lucruri nasoale,dar sa le impopotonam putin…poate nu vor mai fi la fel de evidente. De aici s-au nascut si sprayurile pentru baie. Noi nu vrem sa nu ne miroase baia a rahat,vrem sa miroase a rahat,dar sa ne gadile nasucul si un pic de parfumel de pin. De ce sa spalam dupa noi,cand putem da cu parfum,de ce sa ocolim ceapa si usturoiu,cand putem manca guma dupa? Iar exemple de astea sunt peste tot!

Concluzie: nu te chinui sa ocolesti lucrurile naspa! Treci prin ele,dar la sfarsit pune-le o fundita,cei din jurul tau cu siguranta vor aprecia efortul!

Leave a Reply

