Dar din dar se face Rai sau Fii demn! de Dan Puric

Dragii mei,

Incerc sa fiu cat mai EU posibil! Nu vreau sa ma ratacesc printre cuvinte prea mari pentru mine,dar nici prea sarac in exprimare nu-mi doresc a fi. E greu sa folosesti tonalitatea corecta,sa folosesti cuvantul corect cand vorbesti despre demnitate,despre jertfa,martirism,credinta,omenie si toate celelalte frumuseti cu care omul se naste doar pentru a le pierde pe parcursul vietii.

Am citit o carte…sunt trist dar si fericit…sunt trist pentru ca m-a facut sa rezonez cu tristetea si suferinta neamului meu si pentru ca am terminat-o de citit( ma vad stand pe un scaun,bataind din picior si spunad strengareste”Mai vreau!”) ,iar fericirea mi-o ofera caramida ce mi-a fost asezata in constructia asta umana ce va scrie aceste randuri!

Fii_demn_DP

Auzi…sa scriu eu despre Puric… Parca as sta in fata profesoarei de romana nevoit sa raspund la unica intrebare”ce ai inteles din ce ai citit?” As raspunde zborul,zambetul si sangele! As raspunde ca am invatat sa iubesc oamenii prin Dumnezeu si ca am dobandit teama de somnul ratiunii.

Profesoara ar continua sa ma intrebe ce inteleg din titlu. Timid si trist i-as raspunde ca am aflat ca nu sunt demn,tind catre demnitate,dar nu sunt demn! Inca nu am invatat rabdarea secolelor ce dispar intr-o secunda,inca nu am iesit din timp pentru a intra in veac,inca nu am reusit sa imi stapanesc sangele ce imi clocoteste de multe ori fara rost ,iar aripile,cu toate ca mi-au crescut,nu stiu inca sa ma zboare!

Cu toate ca aceasta carte scrisa de Omul Dan Puric am primit-o spre citire de la Omul Valy,care a primit-o la randu-i de la Omul Tudor si cu toate ca abia am savarsit-o,imi doresc sa dau buzna in prima librarie si sa o cumpar si sa o recitesc de inca o mie de ori ! Deja mi-e sete de ea!

Pe final as dori sa ii multumesc lui Vali pentru ca m-a ales pe mine si as dori sa ii multumesc lui Tudor pentru ca a construit acest minunat proiect numit Carti pentru cugetari din care s-a infruptat si al meu suflet.

Iar tie,cititorule,bunule prieten, iti voi darui aceast crampei de adevar,pentru a-ti fi de folos si pentru a-l impartasi,la randul tau,cuiva care sa merite si care sa pastreze viu acest lant al cugetarilor!

Mai jos veti gasi prezentare aceste carti facuta de insusi Dan Puric

One thought on “Dar din dar se face Rai sau Fii demn! de Dan Puric

Leave a Reply

