Poezie – Tot

banca
Tot
 
                      de Mangu Adrian
 
Al dragostei mister
Încă-l mai port pe creştet,
Cu toate că azi parcul
Îmi e atât de veşted.
 
Aleile-s crăpate,
Dar banca scorojită
Încă mai poartă urma
Că tu mi-ai fost iubită.
 
Mereu revin în parcul
Bătrân şi nefiresc
Să mai aud ecoul
Al vr-unui “te iubesc”,
 
Să mă aud spunându-ţi
Şi vise şi trăiri,
Să văd cum îmi creez
Sperante şi-amintiri
 
Te strâng în braţe tare,
Mă uit în ochii tăi
Şi mă zăresc pe mine
Privind în ochii mei…
 
Imagini din trecut,
Ce viaţa încă au…
Pe banca unde-am stat,
Pe banca unde stau.
 
Încă te astept, iubito,
Pe bancă încă-i loc
Să te mai strâng in braţe
Şi să formăm un tot!

 

One thought on “Poezie – Tot

Leave a Reply

