Poezie ~ De ce nu-mi vii ?

singuratate2

 
De ce nu-mi vii ?
 
Culorile te-mbracă-n zi,
Iar gândul meu te-mbracă-n noapte,
Atât de-aproape eu te vreau,
Dar tu îmi eşti aşa departe!
 
E gol oraşul,mohorât,
Iar pieptul meu e-atât de gol,
Căci sufletu-mi fară de tine
S-a dus prin lume călator!
 
Pe strada mea e-o ceaţă groasă,
La geamul meu sun-a pustiu,
Ce n-aş mai da, încă o noapte,
În braţe, tainic, să te ţiu,
 
Să cad adânc în părul tău,
Să m-ameţeşti cu sărutări,
Să hoinărim printre simţiri
Şi pe-ale dragostei cărări…
 
Doar amintiri tu mi-ai lăsat
Şi-nchis în mine tu mă ţii,
Aşa cum zice şi poetul:
“De ce nu-mi vii,de ce nu-mi vii?”
2 thoughts on “Poezie ~ De ce nu-mi vii ?

Leave a Reply

