Dulce rouă,caldă nea… ~ Poezie ~

www.codrosu.ro

Dulce rouă,caldă nea…

                     de Adrian Mangu

Dulce vis de primăvară,
Ce mă scoţi din sinea mea,
Dulce tremur,dulce şoaptă,
Dulce rouă,caldă nea…

Câte vise mi-am făcut,
Câte planuri pentru noi
Ah, ce dor mi-a fost de tine,
Suntem iarăşi amândoi!

Dă-mi puterea apei tale,
Spală-mă de gheaţa grea.
Să m-aduci mie pe mine,
Dulce rouă,caldă nea…

Te dezgheţ la mine-n suflet,
Te dezleg de iarna rece,
Gerul astăzi a trecut,
Ce e fulg,ca fulgul trece!

Sărut norii de pe cer,
Mă aplec în faţa ta
Bun găsit,iubită ploaie,
Dulce rouă,caldă nea…

Leave a Reply

