Ce fac eu pe 15 martie

“M-am nascut odata cu Romania Mare si sunt ombilical legat de ea. Nu e o calitate, e un minunat blestem. Am putut rezista unor ispite uluitoare. Nu m-am putut desparti niciodata de ea. Am trait aici mult, am traversat patru dictaturi si pot sa va spun acum, in gura mare, ca am fost necredincios regimurilor si-ntotdeauna credincios Romaniei”.

“Sceptic sunt impotriva tinerilor aspiranti. Am constatat ca nu prea le place sa li se dea sfaturi batranesti. Si au dreptate. Oscar Wilde spunea ca “E o prostie sa dai sfaturi, iar sa dai sfaturi bune e de-a dreptul catastrofal”.”

“Tolstoi i-a scris odata lui Cehov: “Piese lui Shakespeare sunt destul de proaste, dar ale dumitale sunt si mai rele”. In 1933, Fred Astaire dadea prima lui proba in studiourile Metro-Goldwyn-Mayer. Directorul studioului si-a notat: “Nu poate juca, cam chelios. Stie putin sa danseze”. Fred Astaire a pastrat toata viata aceasta notita deasupra semineului din faimoasa lui locuinta din Beverly Hills. Da, nu-i poti convinge de valoarea ta in arta decat cu multa truda!”

“In 1950, eram la o masa cu el (n.r. D. Ianculescu), cu Serban Cioculescu si Ion Barbu, la braseria de la Athenee Palace. Usa se deschide brusc si un june gazetar de la Scanteia se indreapta spre noi, debordand de entuziasm: “Ati auzit? In curand, in Uniunea Sovietica, painea va fi gratis!” “Da, dar cu ce pret!”, i-a raspuns Ianculescu. Calamburul asta l-a costat cateva luni de puscarie.”

radu-beligan-confesiuni-despre-viata-si-arta-i1880 15 Martie 2013,ora 19:00

  Sala Teatrului Focsani

 Pret bilet: 50 lei

Informatii si Rezervari: 0731021769

Leave a Reply

