Adrian Mangu

blogger civic și literar

Bricostore,Dedeman sau Praktiker?

with 8 comments

13_bricolage_shutterstock_02_2c72d415d2_dba1944ed7

 

Ieri vorbeam despre Social Media si despre parerile oamenilor obisnuiti. Stiu ca am cateva rotite care nu se invart asa cum trebuie,dar ma consider un om normal si cred ca pentru cercul meu de prieteni parerile mele chiar conteaza!

Tin sa subliniez faptul ca nu mi-am luat nici un ban pe articolul asta! Vreau doar sa va impartasesc ultimele mele experiente cu cei mentionati in titlu. Nu voi vorbi despre pretul sau calitatea produselor pe care le vand,ci ma voi rezuma doar interactiunea mea cu personalul.

Buun….

Intrucat am inceput prin casa o mica renovare de primavara,am fost nevoit sa fac si cumparaturile aferente. Vorbele imi ajunsesera pe la ureche cum ca Brico e mai scump, Dedemanu ar fi ok,iar Praktiker-ul ar avea preturile accesibile,dar produse mai slabute si e evidet ca am fost sa verific zvonurile de pe piata. Ce am aflat? Pai am aflat ca nu poti cumpara tot ce iti doresti dintr-un singur loc,iar zvonurile raman doar zvonuri ! Din fiecare am luat cate ceva,deci sarim peste produse si ajungem direct la personal.

Oricat de bun ar fi un produs,acesta nu are puterea de a se vande singur sau ,mai bine zis, sa compenseze lipsa de profesionalism a vanzatorului.

Daca ar fi sa fac un top al celor trei magazine,pe primul loc as aseza Praktiker-ul!    Concurenta chiar are ce invata de la el! M-am simtit chiar bine cand personalul mi-a zambit si cand am descoperit ca la fiecare raion era cineva pregatit sa ma indrume fara sa zic nimic si ,mai mult de cat atat, am fost placut surprins cand am primit de la cel care m-a ajutat cel mai mult un biletel pe care scria “Daca ati fost multumit de serviciile mele lasati acest bon la casa”. Foarte misto ideea,iar rezultatele sunt pe masura.Bravo!

Dupa ce am plecat din Praktiker am ajuns la Bricostore. Frumos amenajat,bine luminat,dichisit,iar personalul era atat de ocupat cu discutiile,incat nu te baga nimeni in seama. Ma simteam de parca as fi fost invizibil! A trebuit sa ma duc si eu in cercul lor,in mica lor “Poiana lui Iocan”, sa ma scuz ca ii deranjez si sa ii rog sa imi ofere putin ajutor. Mi-au oferit ce vroiam,au fost politicosi,dar,ca si client,e aiurea sa te rogi de cineva sa iti vanda produsele sale si de asta le ofer doar locul doi.

Ce ne-a mai ramas? Un bine meritat locul trei pentru liricul Dedeman! Nu cred ca toti angajatii sunt la fel, dar cred ca am fost eu foarte ghinionist si i-am nimerit pe cei mai cei.

Stiu ca nu-s o frumusete rara,dar sa te uiti cu scarba dupa clienti mi se pare chiar nasol sau sa incepi sa vorbesti mecanic si sa ai o fata crispata cand indrumi clientul spre un anumit raion e chiar de porc. Oricum,capacul mi l-a pus un nene care,in momentul in care l-am rugat sa imi dea o baterie de chiuveta expusa la o inaltime la care nu as fi avut cum sa ajung pentru a o studia mai bine,mi-a raspuns “Hai mai,ce dracu,nu o vezi? e chiar in fata ta!” Imi cer scuze ca mama nu m-a facut la 1,90 m, asa as fi putut vedea mai bine ceea ce  eu doream sa cumpar!

Deci,draga Dedemane, renunta la poeziile inutile cu ciocane si piulite romantice si concentreaza-ta pe cum sa iti instruiesti personalu mai bine. E chiar nasol sa fii dracuit pe banii tai.

Pe final, as dori sa va rog sa trageti singuri concluziile si sa va reamintesc ca pe primul loc se afla intotdeauna clientul! Spor la cumparaturi!

Written by adimangu

5 March 2013 at 0:24

8 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Stimate domn Adrian Mangu,
    Va multumesc pentru faptul ca ne-ati adus la cunostinta, chiar si indirect, evenimentul neplacut prin care ati trecut in magazinul Dedeman din Focsani. Semnalandu-ne aceste aspecte cu care v-ati confruntat, ne oferiti posibilitatea imbunatatirii comportamentului angajatilor si, implicit, posibilitatea oferirii de servicii mai bune clienti nostri.
    Conform celor mentionate de dumneavoastra, consider ca angajatii care v-au indrumat precum si consultantul de vanzari de la raionul Obiecte sanitare au gresit avand o atitudine lipsita de consideratie si profesionalism fata de dumneavoastra, motiv pentru care va adresez, in numele conducerii companiei, cele mai sincere scuze. Comportamentul acestora afecteaza si imaginea companiei noastre. Va asiguram ca nu reprezinta principiile companiei Dedeman de servire a clientilor.
    Mesajul dumneavoastra a fost transmis si in atentia directorului de magazin care va lua masuri de corectare a acestor comportamente si le va reaminti angajatilor nostri procedura de servire a clientilor.
    Va asigur, in continuare, de tot sprijinul si va asteptam, cu incredere, in magazinele Dedeman pentru a beneficia de produsele si serviciile oferite.
    Pe viitor, va adresez rugamintea de a ne semnala aspectele cu care va confruntati in cadrul retelei Dedeman precum si solicitarile de informatii la numarul unic de contact 0234.525.525 sau pe e-mail la adresa suportclienti@dedeman.ro.
    Va cer scuze inca o data, cu respect,
    Coordonator Serviciul Suport clienti
    Marioara Dospinescu

    • Desi acest articol il citesc doar acum la 4 ! ani distanta, dar aceasta atitudine este valabila si in magazinul din Baia Mare. Angajatii dumneavoastra nu inteleg nici acum, desi in ultima vreme am fost de mai multe ori in magazin, caci clientu e pe primul loc. Respectul trebuie sa il dea vanzatorul, pentru a putea primi respect.
      Inca exista bisericute ici, colo de fiecare data cand intru in magazin si incerc sa ma descurc singur sa nu ii deranjez pe maria sa vanzatorul.

      Costy din Baia Mare

      31 March 2017 at 20:37

  2. Felicitari, Departamentului Suport Clienti de la Dedeman care a reactionat in astfel mod : prompt si asumandu-si o critica constructiva !
    Din punctul meu de vedere – fara sa fac o alegere intre cei 3 concurenti din piata – prefer o asemenea conduita de la un comeciant care greseste si-si asuma o deficienta de comunicare cu clientii ! Ori, o situatie de genul celei semnalata de colegul meu blogger !
    Felicitari, DEDEMAN si doamnei Marioara Dospinescu in numele departamentului pe care il reprezinta pentru aceasta pozitie asumata si semnalata in mediul online despre o intamplare nefericita din offline !

    Dan Trofin

    5 March 2013 at 19:49

  3. Sincer sa fiu,nu ma asteptam sa primesc un raspuns din partea dumneavoastra,dar iata ca raspunsul a venit atat pe blog,cat si telefonic! Va multumesc inca o data pentru promptitudinea cu care ati raspuns problemelor ridicate in postarea de mai sus si ma bucur sa aud ca se vor lua masuri pentru evitarea acestor situatii neplacute.Totul este bine cand se termina cu bine! 🙂

    adimangu

    5 March 2013 at 20:05

  4. @ Dan Trofin : ai punctat perfect! Mi-ar fi fost imposibil sa o spun mai bine! Ma bucur ca ai luat parte la aceasta discutie!

    adimangu

    5 March 2013 at 20:08

  5. Draga Adrian,

    Iti multumim pentru aprecieri si te asteptam mereu cu placere sa ne treci pragul, fie doar si pentru un sfat specializat. Satisfactia clientilor nostri este importanta pentru fiecare coleg din echipa Praktiker si orice recunoastere nu poate decat sa ne bucure ca eforturile noastre nu sunt in zadar si sa ne motiveze sa fim tot mai buni.

    Pentru ca ne dorim sa te revedem cat mai curand in magazinele Praktiker, pentru a beneficia de produsele si serviciile noastre care sa iti usureze munca de renovare a locuintei, iti oferim un card de fidelitate Gold. Prin intermediul cardului poti beneficia, timp de 2 ani, de o reducere de 10% din valoarea produselor achizitionate, de promotii dedicate si reduceri de pana la 100% la serviciile noastre. Te asteptam in magazinul Praktiker Focsani sa ridici cardul personalizat cu numele tau. J

    Cu drag,
    Echipa Praktiker

    Mirela Ochiana

    11 March 2013 at 14:42

  6. lol,…am citit tot blog ul…si da are dreptate clientu ce a spus acolo in legatura cu cele 3 magazine …in schimb….culmea…Praktiker are cei mai buni angajati ( te indruma te serveste te ajuta) dar in schimb au cele mai sarace salarii…

    fost angajat PRK

    9 January 2017 at 21:00

    • Din pacate, asta mi-au confirmat si vreo doua cunostinte care au lucrat pentru Praktiker. pacat 😦 atitudinea fata de angjati si salariul lasa mult de dorit!

      adimangu

      13 January 2017 at 11:14


Leave a Reply

Fosile şi pietre

Just another WordPress.com site

Ştefania's

Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora!

Hai-Hui prin România

Despre turism sau despre sufletul unui om pasionat de natura

Bogdan DUCA

Pentru ca în viitor să nu se spună "Acele timpuri au fost întunecate pentru că ei au tăcut"...

Prin obiectivul mintii

kalos kai agathos

Atracția Succesului

Mințile frumoase inspiră

anbpriasi.wordpress.com/

Asociația Națională a Bibliotecilor și Bibliotecarilor Publici - Filiala Iași

prietendevremerea

O vorba buna

O străină

Nu mă intimidează oamenii cu priviri dure şi cu vorbe urâte!

