Primavara se numara copaceii sau Facem vALLuntariat?

campania-valluntar-editia-a-ii-a-bloggerii-citesc-si-planteaza-copaci-cu-sprijinul-romsilva

Daca toamna se numara boboceii,atunci primavara se numare copaceii. Ce vreau sa zic cu asta? Pai e simplu! Eu citesc,iar copaceii cresc! Care copacei,ce citesc? Pai aveti putitintica rabdare si dilemele se vor spulbera precum se spulbera durerile copilului cand e ridicat in brate de catre maicuta sa.

Dupa o perioada lunga de nerabdare,pentru ca la capitolul asta stau bestial de bine,am intrat in posesia celor doua carti alese de mine si oferite in dar de catre editura All in cadrul campaniei vALLuntar,o campanie foarte misto ce imbina perfect voluntariatul cu cititul!

Ei bine, dragilor,am nevoie de ajutorul vostru,vom face lucruri marete impreuna,iar provocarea şade in felul urmator: eu voi scrie despre cartile primite si tot ce veti avea voi de facut va fi sa imi impartasiti gandurile voastre la sectiunea de comentarii,pentru ca…pentru ca,atentie…pentru fiecare 15 comentarii primite la postare, editura ALL va dona cate un copacel numai bun de plantat! Tare sau…ce?

Asadar,ne vedem in cel mai scurt timp! Eu va voi spune ce carti mi-am ales, voi veti  strange commenturi pentru copacei si editura ALL ne va dona,evident,copaceii! Numele cartilor si locul in care vor fi plantati copaceii le veti afla maine!

4 thoughts on “Primavara se numara copaceii sau Facem vALLuntariat?

Leave a Reply

