Marketing si copacei

Iata ca a venit timpul sa va dezvalui numele primei carti primite in dar de la Editura All in cadrul proiectului vALLluntar.

Impreuna vom planta copacei!

Nu,nu este acesta numele cartii,ci asta vom face noi,iar locul a fost ales de catre Blogosfera Vrancea. Este vorba despre curtea Bibliotecii de Weekend Şerbeşti,Vidra

Bibliotecii-de-Weekend-Şerbeşti

  Acesta este un proiect unic în judeţul Vrancea, conceput într-o formulă complexă şi originală, bibliotecă – muzeul satului – casă memorială, şi reprezintă un omagiu adus publicistului Simion Ghinea, născut şi cunoscut pe aceste meleaguri ca scriitor şi luptător anti-comunist.

Sa nu va asteptati sa va vorbesc despre carti de beletristica pentru ca nu asta mi-am ales! Avand in vedere ca sunt la inceput de drum cu un ONG nou-nout, privirea mea se indrepta acum catre marketing si management, insa astazi ne vom ocupa doar de marketing.

tn1_571-693-6

Dar de unde sa incepi studiul? Pe piata sunt zeci de volume ce dezbat aceasta materie si e dificil sa alegi intre atatea nume si atatia autori. Oare nu exista nici o carte care sa le cuprinda pe toate?   Ei bine,exista si se numeste Fundamentele Marketingului de Hans-Dieter Zollondz, o carte pe care ar trebui sa o citeasca fiecare dintre noi. Este un abc al maketingului si reuseste sa iti dea o directe buna si un obiectiv catre care sa te indrepti. In aceasta lucrare vei descoperi notiuni de baza, teme, strategii proprii marketingului, dar si o bibliografie stufoasa din care te poti inspira.

Cartea e foarte usor de parcurs si prietenoasa cu cei care nu cunosc termenii de specialitate, are un index de prescurtari si unul tematic,contine multe ilustratii, scheme logice, cuvinte subliniate, exemple, trimiteri precise catre alte tratate si e structurata pe trei mari capitole Marketingul ca perspectiva deschisa si generala, Conceptul de Marketing si Intoarcerea clientului, fiecare avand propriul rezumat.

Asadar, va invit cu draga inima sa parcurgeti aceasta carte de buzunar si ,pentru prima oara de cand am blogul, va rog sa comentati pe acest articol. Doar asa vom reusi sa plantam copaceii!

Am citit această carte în cadrul campaniei vALLuntar, inițiată de Grupul Editorial ALL, cu sprijinul ROMSILVA. Conform campaniei, pentru fiecare 15 comentarii, vom planta câte un copăcel.

Advertisements

51 thoughts on “Marketing si copacei

  1. Felicitari, din suflet! Sa dea bunul Dumnezeu sa plantati atat de multi copacei, incat sa aveti nevoie de ajutor :))) iar noi vom raspunde “prezent” cu mult drag, cu zambetul pe buze si sufletul deschis…. 🙂

  2. nu am citit nimic de acest gen si cred ca m-ar speria titlul daca as vede-o pe raft 😀 Succes la plantat !

  3. marketingul nu poate fi niciodata de buzunar, în schimb poate fi la purtator 🙂 orice idee e binevenita, iar dacă este fundamentală, poate se vor mișca și agenții economici mai bine, făcând abstracție de legile care îi împiedică să evolueze! știi tu! taxe, impozite, dobânzi.. etc. Am promis că ma duc sa cumpăr hârleț, evident aștept invitația la plantat 🙂 :*

  4. Mi se pare un paradox prea mare…. un copac a fost taiat ca faceti voi din el o pancarta pe care scrie ca veti planta un alt copac. Ce sa zic … brava , dar fara pancarta nu se putea planta alt copacel ?

    • e o pancarta reciclaa:)) serios acum,nush din ce e facuta,eu doar strang copaceii,de pancarta nush cine s-a ocupat,dar ai dreptate! Foarte buna observatia!

    • Mie nu mi se pare deloc un paradox, nici mare, nici mic. Este exagerat sa afirmi ca dintr-un copac se obtine o singura pancarta. Depinde de cat de mare este copacul, dar, oricum, se obtin cateva sute, sau chiar cateva mii dintr-un copac. Este de preferat sa faci cel putin cateva sute de pancarte si plantezi cel putin cateva sute de puieti de copaci, decat sa nu faci nimic. Mai mult, de unde stii ca pancarta aia nu e facuta din material reciclabil? Aici – daca este asa – intr-adevar, organizatorii ar fi trebuit sa specifice prin semnul de reciclabil. Oricum, mie mi se pare absolut laudabil proiectul editurii ALL.

  5. Felicitari pentru initiativa, stiu pe ce blog sa revin sa imprumut niste idei :D. Despre carte trebuie sa recunosc ca as vrea sa stiu mai multe, caci viata e un management continuu. Spor la plantat!

  6. Foarte frumos! Sper ca initiativa sa dureze si sa aflam si despre alte carti minuate, care sa duca la plantarea cat mai multor copaci.

  7. Adi, sunt alaturi de tine!
    sper din suflet sa reusesti sa aduni cat mai multi prieteni care sa te ajute!

  8. Nu am citit nicio carte din această categorie, dar probabil la un moment dat o voi face şi eu! Aş vrea să ştiu măcar lucruri esenţiale din fiecare domeniu. 😀 Spor la strâns comentarii! 😉

    • Trebuie sa recunosc ca nici eu nu am aprofundat subiectul pana acum. Aceasta a fost prima carte de specialitate citita 🙂 Spor si tie la comentarii! 😀

  9. Mult succes! O initiativa foarte frumoasa, m-as bucura sa se intample acest lucru in cat mai multe orase din tara. La cat mai multi copaci plantati. Sper sa aduni cat mai multi oameni care sa te sprijine.

  10. Foarte interesanta initiativa,mi se pare un pas inainte pentru educarea noastra ca popor dar in acelasi timp am impresia ca e mult prea putin,e un inceput timid.Respect totodata pentru initiatori si spor la plantat!

  11. Sper sa strangi cat mai multe commenturi. Sunt admirabile initiativele si preocuparile tale. Mult succes in continuare!

  12. Nu ştiu mare lucru despre subiect, deşi cred că mi-ar fi de folos 🙂 Am studiat marketing un semestru în facultate, dar nu pot să spun că am şi învăţat ceva util, din păcate, aşa încât o carte care să explice noţiunile fundamentale cât mai simplu poate fi foarte folositoare.

  13. Focşaniul este un oraş deosebit, care merită apreciat şi iubit de cei care locuiesc acolo. Acţiunea ta, este una dintre cele mai frumoase, de care nu te vei bucura doar tu ci toţi cei care vor sta la umbra acestor copăcei mai târziu! 🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s