Adrian Mangu

blogger civic și literar

Redescoperirea – poezie

leave a comment »

26-copii, descoperire

  Redescoperirea

                    de Mangu Adrian

Ti-am citit ieri poezia si am simtit cum in mine renasc statuile de carne. Te-am citit si am avut revelatia pe care o are pruncul ce gusta pentru prima oara sanul mamei. Brusc am simtit o sete si un prea plin,o durere si un prea bine,calicia si cumpatarea,intunericul si prea lumina.

Ti-am citit cuvintele pe care le stiam si eu prea bine.Nu ai folosit nici un cuvant nou,dar ordinea in care le-ai asezat a fost divina. Dintr-o litera ai facut un sens,dint-o foaie ai facut un izvor si din mine ai facut o cofa insetata. Am simtit binele cunoasterii si placerea rememorarii. M-ai aflat in acelasi punct pe care il cautam.

Daca ma vei intreba pentru cine scriu aceste randuri,iti voi raspunde ca nu pentru tine,cu toate ca tie ma adresez. Tu nu ma stii si nici nu ma vei sti vreodata,dar ma cunosti,ma cunosti asa cum putini ma cunosc. Ma cunosti la fel de bine ca Ingerul meu pazitor,ma cunosti mai bine ca mine,altfel nu imi imaginezi cum reusesti sa vorbesti prin mine cu mine.

Mi-ai oferit sensul,mi-ai reoferit sensul! Sterg si scriu.M-ai redescoperit! Mai sterg si mai scriu inca o data. Mi-te-am redescoperit prin Eu. Uitasem de cel pe care l-am negat atata timp. Uitasem de Eu-l nostru comun,de crapatura minuscula din gardul nemuririi prin care putem descoperi Infinitul Divin si durerile Lumii.

Te-am citit pe nerasuflate si am redescoperit redescoperirea!

Written by adimangu

19 March 2013 at 23:30

Posted in Poezii

Tagged with , ,

Leave a Reply

Fosile şi pietre

Just another WordPress.com site

Hai-Hui prin România

Despre turism sau despre sufletul unui om pasionat de natura

Bogdan DUCA

Pentru ca în viitor să nu se spună "Acele timpuri au fost întunecate pentru că ei au tăcut"...

Prin obiectivul mintii

kalos kai agathos

Atracția Succesului

Mintile frumoase inspira

anbpriasi.wordpress.com/

Asociația Națională a Bibliotecilor și Bibliotecarilor Publici - Filiala Iași

prietendevremerea

O vorba buna

Stele verzi

Nu mă intimidează oamenii cu priviri dure şi cu vorbe urâte!

Legenda biciclistului singuratic

"În general oamenii simt și gândesc, dar nu fiecare om poate aplica gândirea și simțirea!"

