Adrian Mangu

blogger civic și literar

Doua evenimente ce nu trebuie ratate!

with 2 comments

ora_570168819660091_715326497_n

Mi-as despica sufletul in doua parti egale. Jumatate sa ramana in weekendul asta in Focsani si cealalta sa plece spre Bucuresti. Bine ca s-au inventat webcam-urile.Asa voi putea sa fiu alaturi de oamenii frumosi ai Blogosferei care aduc si anul acesta Ora Pamantului in Urbea noastra minunata. Cu parere de rau spun ca sambata acesta nu voi putea fi prezent fizic in Piata Unirii,iar gandul asta ma macina rau! Sincer? Mi-e ciuda ca o sa pierd momentele acelea frumoase de emotie sufleteasca,de fericire,de energie pozitiva ce te cuprind in clipa in care se stinge lumina si se aprind lumanarile. Un motiv in plus sa imi fie ciuda? Am,chiar am! Anul asta vor fi si faclii si multe surprize organizate de Blogosfera..of,sa imi povestiti cum a fost,da?!

lets

Al doilea eveniment este si  motivul lipsei mele de la Earth Hour! Cu mare bucurie ,dar si cu emotie am primit invitatia celor de la Let`s do it Romania! sa le fiu partener si sa ma ocup de buna desfasurare a frumosului proiect in judetul nostru,asa ca sambata voi fi la Bucuresti ,unde voi face cunostinta cu noii mei parteneri si voi invata tot ce este de invatat in cadrul conferintei de primavara LDIR 2013, cu tema “Create and Share Knowledge”, care isi propune intalnirea colegilor din tara si  identificarea solutiilor la diversele probleme intalnite pana acum. Mai multe detalii veti gasi chiar > aici <

Asadar,dragi prieteni,absenta imi este motivata si sper sa reusesc sa fac fata cu brio noilor provocari! Va tin la curent! Nu la ala de 220,nici la cel care se face intre doua geamuri deschise, ci la cel al informatiilor si vestilor bune! Pe curand!

Written by adimangu

21 March 2013 at 22:03

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Succes in implicarea in LDIR si in buna desfasurare a evenimentului in Vracea! Daca vei avea nevoie de diseminare, apeleaza cu incredere la mine.

    Madalin Blidaru

    21 March 2013 at 23:05

    • Sper sa ma descurc! Iti multumesc mult de ajutor! 🙂

      adimangu

      21 March 2013 at 23:45


Leave a Reply

Fosile şi pietre

Just another WordPress.com site

Hai-Hui prin România

Despre turism sau despre sufletul unui om pasionat de natura

Bogdan DUCA

Pentru ca în viitor să nu se spună "Acele timpuri au fost întunecate pentru că ei au tăcut"...

Prin obiectivul mintii

kalos kai agathos

Atracția Succesului

Mintile frumoase inspira

anbpriasi.wordpress.com/

Asociația Națională a Bibliotecilor și Bibliotecarilor Publici - Filiala Iași

prietendevremerea

O vorba buna

Stele verzi

Nu mă intimidează oamenii cu priviri dure şi cu vorbe urâte!

Legenda biciclistului singuratic

"În general oamenii simt și gândesc, dar nu fiecare om poate aplica gândirea și simțirea!"

