Plouă pe poeti

XIR155451

Plouă pe poeti

                       de Mangu Adrian

Plouă pe poeţi în astă seară!
Euri se scaldă rând pe rând
În apa grea şi rece a furtunii
Şi retrăiesc magia ploii de-nceput.

Ce dor mi-a fost de tine,dragă ploaie,
Te căutam în fulgi de nea,în gri,
În alb,în versurile care îngheţau,
În încercările de-a scrie poezii.

Cu tine lupt şi ţie mă ofer,
Mă dau creion şi foaie de hârtie,
Izbeşte-mi tâmpla,îmbracă-mă cu tine,
Fii doar a mea, izvor de apă vie!

Şi scriu,chiar sciu,cu tine mă-ntregesc,
Încep să merg,să fiu,să te mărturisesc,
Din ciorne gri fac întâmplări albastre
Şi din “al meu” ridic un mândru “ale noastre”!

O prea tăcere învaluie prea plinul,
Un prea coşmar se spală de dureri
Şi plou Şi eu acuma pentru tine,
Scăparea mea de ziua cea de ieri!

Plouă pe poeţi în astă seară.
Euri se scaldă rând pe rând
În apa grea şi rece a furtunii
Şi retrăiesc magia ploii de-nceput.

One thought on “Plouă pe poeti

Leave a Reply

