Robert Teodor, micul pictor de la Centrul “Prâslea și Harap Alb”

Un articol superb despre un copil minunat,un copil plin de talent,dar care are autism!

Endless dream

Robert Teodor e numele lui, al sufletului în care “trăiește” mult talent, în care se conturează portretul unui pictor care încă de acum are multe de arătat, de demonstrat, are multe ființe de bucurat prin simpla existență…

Are 15 ani și este unul dintre micuții beneficiari ai Centrului “Prâslea și Harap Alb” din Focșani. Nu vreau să vorbesc despre boala de care suferă, ci despre ceea ce ce-l bucură pe Robert Teodor zi de zi. L-am “descoperit” întâmplător. Cum n-am putut sta departe de prietenii mei de la Centru în prag de sărbătoare, ieri am mers în vizită. Robert Teodor se număra printre puținii copii care, la ora la care am ajuns eu, nu dormea pentru prânz. Vine lângă mine, mă întreabă dacă am venit cu mașina. Îi spun că da, iar micuțul iese în curtea centrului. Asistenta care se ocupă de copii îmi explică de unde curiozitatea lui… “La…

View original post 454 more words

One thought on “Robert Teodor, micul pictor de la Centrul “Prâslea și Harap Alb”

  1. cred ca dealerii locali, ar putea cumpara masinile sub fora unei donatii, ar face n gest frumos si ar iesi bine si dpdv al imaginii ! e un talent innascut !

Leave a Reply

