Muzei

Cultura-Muza1
Lucrarea „Muză“ de Constantin Brâncuși

Muzei

                           de Mangu Adrian

Dac-auzi în noaptea asta
Râul tainic cum jeleşte,
Nu te speria,iubito,
Plânge fiindcă ne iubeşte.

Luna grea de ploaia nopţii
Spre pământ o ia la vale,
Pe furiş ar vrea,iubito,
Să îţi poposească-n cale.

Stelele aprinse-n taină
De-ale inimii bătai
Se presoară peste tine
Şi-ţi vorbesc doar despre noi.

Toate te-nsoţesc, iubito,
Iară eu te simt în toate,
Te privesc în ziua zilei,
Te ador în miez de noapte.

Chiar de eu nu-ţi sunt aievea,
Iară tu nu eşti cu mine,
Oh, ce mult aş vrea,iubito
Să mă pricopsesc cu tine.

Să-mi apari când nu m-aştept
Şi să-nchizi odată cercul,
Să răsari în albul meu
Şi să dai deoparte negrul.

4 thoughts on “Muzei

Leave a Reply

