Luna paşii ni-i veghează

noche-de-luna

Luna paşii ni-i veghează
(răspuns)

                    de Adrian Mangu

Nu ştiu unde ni se-ndreaptă
Paşii ce-i purtăm cu teamă,
Dar aş vrea ca tu, femeie,
Să-mi fii dragoste şi mamă!

Nu ştiu de-i normal să-mi bată
Inima atât de tare
Cănd te vad cum îmi apari,
A mea lună,al meu soare!

Nu ştiu gura să-mi fi ars
Şi să-mi fie aşa uscată
Ca atunci când nu te am,
Sfinte înger,dulce fată!

Nu ştiu de-ai ştiut vreodată
Fericirea din durere,
Liniştea ce zace-n haos,
Şi dulceaţ-ascunsă-n fiere…

Nu ştiu dacă înţelegi
Că eşti totul pentru mine,
Vreau de lume să mă rup
Şi să mă-ntregesc prin tine!

……………………

Nu te speria, iubito,
Noaptea ne îmbrăţişează,
Stelele ne râd din ceruri,
Luna paşii ni-i veghează.

                                      (mai 2012)

3 thoughts on “Luna paşii ni-i veghează

  1. “Nu ştiu de-i normal să-mi bată
    Inima atât de tare
    Cănd te vad cum îmi apari,
    A mea lună,al meu soare! ”

    Frumos, mult prea frumos!

Leave a Reply

