Dependent

Dependent-Personality-Disorder

Dependent

de Mangu Adrian

Scrie-mi,nu te opri din scris!
Rupe vene din sufletul tău
Şi dă-mi-le spre sărutare!

Scrie,nu te opri din scris!
Scrie şi îţi voi răspunde,
Scrie si mă voi trezi prin tine!

Scrie-mi,nu te opri din scris!
Ia un cuţit şi scrijeleşte-ţi fiecare poezie în fiinţa mea,
Acesta va fi singurul mod prin care mă vei desăvârşi!

Scrie,nu te opri din scris!
Sunt dependent de lumea ce o naşti,
Dă-mi-te să te respir!

Scrie-mi,nu te opri din scris!
Litera ta este drog scos din stele de gheaţa!
Eul meu nebun de eul tău îmi este!

One thought on “Dependent

Leave a Reply

