Adrian Mangu

blogger civic și literar

Hai

with one comment

Hai

                         de Mangu Adrian

Hai să ne ţintim de mână
Şi să ne distrugem viaţa,
Vom zbura pe focul veşted
Şi-amândoi vom sparge gheaţa.

Te voi ridica spre stele
Şi de sus can ţi-o fi bine
Te-oi izbi de ţărna rece
Şi mă voi lipsi de tine!

Hai să rupem universul
Şi să-l reclădim în gand
Vom rămâne numai noi,
Numai noi pe-acest Pământ!

Noi vom strecura otrava
În gândirea lor curată
Şi-om mai rupe univerul
Şi l-om mai clădi o dată…

Şi când s-or duce cu toţii
Şi-om rămâne numai noi
Să ne plictisim de moarte
Noi de noi doi amândoi.

Hai să ne scăpăm de vină,
Să ne-ndepărtăm de fire…
Tu să te-mbraci în mireasa,
Iar eu să mă-mbrac în mire,

Să ne despărtim la preot
Fără să ne fi avut,
Să rostim un vrednic “Nu”,
Să rămânem singuri cuc!

Hai să rupem orice lege,
Să ne procopsim cu noi
Şi când ne-om avea mai tare
Să ne batem cu noroi!

Să-ţi simt gustul de mocirlă
Şi mirosul de pământ,
Tu să-njuri cu voce tare,
Iar eu să te-njur în gând!

Hai să smulgem de pe oase
Carnea grea a bunătăţii
Şi să ne-nvelim cu grijă
În cearşaful răutăţii.

Tu să scoţi din mine totul,
Eu să scot din tine golul
Şi măcar pentru o clipă
Să se inverseze rolul.

Să te joc pân la refuz
Pân mă voi toci de tine,
Tu să stai în primul rând
Şi să te priveşti prin mine.

Hai să te speriem niţel
Tu să urli căt te ţine!
Mă hrănesc cu plânsul tău,
Răul tău îmi este bine…

Foarte greu îmi e momentul,
Mă apropii de final!
Cum va fi fără de tine,
Fără haos şi scandal?

Te desprind cu întristare
De pe cordul meu deschis,
Să nu-ţi fie cu mirare
Dar poetul a închis!

Written by adimangu

9 June 2013 at 19:15

Posted in Poezii

Tagged with , ,

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. Diana şi Dan

    9 June 2013 at 21:28


Leave a Reply

Fosile şi pietre

Just another WordPress.com site

Ştefania's

Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora!

Hai-Hui prin România

Despre turism sau despre sufletul unui om pasionat de natura

Bogdan DUCA

Pentru ca în viitor să nu se spună "Acele timpuri au fost întunecate pentru că ei au tăcut"...

Prin obiectivul mintii

kalos kai agathos

Atracția Succesului

Mintile frumoase inspira

anbpriasi.wordpress.com/

Asociația Națională a Bibliotecilor și Bibliotecarilor Publici - Filiala Iași

prietendevremerea

O vorba buna

Stele verzi

Nu mă intimidează oamenii cu priviri dure şi cu vorbe urâte!

