Aruncă-mi sufletul în aer

heart_grenade_by_yamichi-d2zj56k

Aruncă-mi sufletul în aer

                     de Adrian Mangu

Aruncă-mi sufletul în aer,
Fii dinamita ce distruge
Fiinţa mea bucăţelită
Ce la liman nu mai ajunge!

 Împuşcă-mă întru simţire,
Ţinteşte pieptul dezgolit,
Trage în inima-mi nătângă
Ce preanebun te-a preaiubit!

 De spini si mărăcini mă leagă
Şi-aruncă suliţa în mine
Ştiu c-o să doară pentr-o clipă,
Dar în final îmi va fi bine…

 Sau lasă-mă s-alunec trist
Pe lama rece de cuţit,
Ca mai apoi să mă sfârşesc
Uitănd că ţi-am fost doar amic!

2 thoughts on “Aruncă-mi sufletul în aer

Leave a Reply

