Adrian Mangu

blogger civic și literar

Mai amanam putin?

with one comment

amanarea

Imi e foarte greu uneori sa tin pasul cu vremea si vremurile si sa scriu pe blog tot ce mi-as dori sa scriu. Poate ca e vorba de sila,lene…nu stiu. Ideea e ca tot aman unele articole pana cand uit sa le mai scriu si sunt sigur ca nu sunt singurul care face asta.

Cineva spunea ca prin coincidente Dumnezeu alege sa ramana anonim. Poate chiar asa o fi. Spun asta pentru ca azi,exac cand era lenea mai mare, am dat peste un articol interesant. Nimic nu e intamplator si totul vine atunci cand trebuie.

Cu toate ca numele site-ului nu mi-a spus mare lucru,ceea ce scria dupa “.ro” parea destul de interesant. Ce scria? “de ce amanam lucruri”  Chiar,de ce?

Daca pui pe oricine sa ti dea un raspuns,cred ca ar insira maxim 3 cuvinte: lene,frica si prostie, si poate ca ar avea dreptate. Dar daca va spun ca aici am gasit vreo 10 motive,m-ati crede? Evident ca m-ati crede,oricum nu ati avea incotro! 🙂

Stiati ca exista si o frica de succes sau ca exista o obisnuinta, ca nu ne place sa facem ce trebuie sa facem sau ca ne plac starile de tensiune,suntem dependenti de adrenalina,iar lista poate continua. Foarte misto articolul. Vi-l recomand cu draga inima  http://thehunger.ro/de-ce-amanam-lucruri ,iar site-ul, din cate am inteles, este un newsletter bilunar de dezvoltare personala si profesionala.

Mi-ar placea sa mai dezbatem si alte teme pe care le-am gasit pe site,dar momentan ne vom rezuma doar la aceasta.

1. Voi de ce amanati lucrurile pe care le aveti de facut?
2. Cum va impulsionati pentru a va duce sarcinile la bun sfarsit?

Daca vrei și tu să primești acces la articole și resurse de genul celui despre care am scris eu astăzi, încă te mai poți abona gratuit la TheHunger.ro aici.

 

Written by adimangu

9 July 2013 at 17:41

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. De ce aman lucrurile pe care le am de facut? E simplu: eu merg pe principiul ca “graba strica treaba” si trebuie sa recunosc si faptul ca imi place foarte mult sa intorc problema pe toate partile si sa-i studiez fiecare muchie si cusatura posibila, sa o observ, sa ma obisnuiesc cu ea si apoi sa o stiu in detaliu. Abia apoi pot si imi place sa ma apuc de lucru. Si devin mai creativa si dau mai mare randament in ultimul minut.

    Raiseen

    9 July 2013 at 23:49


Leave a Reply

Fosile şi pietre

Just another WordPress.com site

Hai-Hui prin România

Despre turism sau despre sufletul unui om pasionat de natura

Bogdan DUCA

Pentru ca în viitor să nu se spună "Acele timpuri au fost întunecate pentru că ei au tăcut"...

Prin obiectivul mintii

kalos kai agathos

Atracția Succesului

Mintile frumoase inspira

anbpriasi.wordpress.com/

Asociația Națională a Bibliotecilor și Bibliotecarilor Publici - Filiala Iași

prietendevremerea

O vorba buna

Stele verzi

Nu mă intimidează oamenii cu priviri dure şi cu vorbe urâte!

Legenda biciclistului singuratic

"În general oamenii simt și gândesc, dar nu fiecare om poate aplica gândirea și simțirea!"

