Dedicaţie

laughing smiley

Dedicaţie

                            de Adi Mangu

Mi-o venit şi mie chefu
Să vă zic o poezie
Scrisă de o fată blondă
Dedicată toată mie!

Fata blondă mă doreşte,
Aşa scrie-n poezie,
Poartă-n ea adânci emoţii
Ce mi le dedică mie!

Cică a văzut în mine
Sentiment şi bărbăţie
Şi posedă nişte gânduri
Dedicate tocmai mie!

Vrea o noapte să îi dau,
Să o-mbiu şi să mă-mbie
Şi să-mi dea ce mi-a promis…
…Chestii dedicate mie!

Şi-am ajuns la ea acasă
Prea mânat de poezie
Pentru ca să-mi dea gingaşa
Ce îmi dedicase mie!

Eu i-am dat un ceas sau două
Sentiment si bărbăţie,
Deci i-am oferit întocmai
Ce-mi ceruse-n poezie.

Când să îmi revin şi eu
Ea mi-a dat o veste mie
E nevastă de boxer,
Dar mi se dedică mie!

Pană să-şi termine vorba
Soţul ei ne prinse-n fapt,
Iar după privirea lui
Nu părea prea încântat!

Matahala îşi trozneşte
Pumnii şi o farfurie
Şi arată catre-o bâtă
Dedicată tocmai mie!

Şi mi-a dat o ora,două
Sentiment şi bărbăţie
Ca în ringul pugilistic,
Nu aşa ca-n poezie!

Nah,mi-am încasat-o bine
De am căzut la datorie
Sub o ploaie de directe…
Toate dedicate mie!

Am zăcut o lună,două
În secţia de-ortopedie
Cu atele şi morfine
Toate dedicate mie!

Bine că mi-am revenit
Şi asta-i mare bucurei!
Multe-am mai avut de tras
De la-o biată poezie…

2 thoughts on “Dedicaţie

Leave a Reply

