Adrian Mangu

blogger civic și literar

File din viata mea – II

with one comment

Mi-e dor de bunici,azi ma gandeam la bunica din partea mamei si incercam sa retraiesc senzatia de bucurie pe care o simteam cand stiam ca ma duc sa o vizitez si pentru o clipa am simtit-o. Pentru o clipa am retrait trecutul. M-am mintit singur si a functionat.

Sunt multe lucruri la care ma gandesc. Unii zic ca sunt nebun,dar cine sunt ei pentru a putea da verdicte? Imi mai place sa ma joc de-a calatoritul in timp. E foarte misto. Spre exemplu acum scriu la calculator si peste jumatate de ora voi iesi in oras,iar cand voi ajunge in Piata Unirii voi inchide ochii si imi voi imagina ca sunt in casa in fata calculatorului,iar cand ii voi deschide voi vedea Piata Unirii. Uite asa reusesc sa trec de la un decor la altul intr-o singura clipa.  Ce mult s-a schimbat si Piata Unirii. Piata Unirii era mai frumoasa inainte,acum nu mai e. Cel mai frumos loc din Focsani este Teatrul. Acolo imi place sa imi petrec timpul. Imi place sa ies seara la plimbare si sa ma opresc pe o banca in fata lui si sa il privesc in timp ce ascult muzica clasica in casti.

Written by adimangu

4 August 2013 at 19:45

Posted in Antiplictiseala, Proză

Tagged with , , ,

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. E bine să ai imaginație bogată și posibilitatea de a te desprinde măcar pentru câteva clipe de ceea ce te înconjoară. Așa fac și eu când mă simt stresat.

    racoltapetru6

    5 August 2013 at 7:16


Leave a Reply

Fosile şi pietre

Just another WordPress.com site

Ştefania's

Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora!

Hai-Hui prin România

Despre turism sau despre sufletul unui om pasionat de natura

Bogdan DUCA

Pentru ca în viitor să nu se spună "Acele timpuri au fost întunecate pentru că ei au tăcut"...

Prin obiectivul mintii

kalos kai agathos

Atracția Succesului

Mintile frumoase inspira

anbpriasi.wordpress.com/

Asociația Națională a Bibliotecilor și Bibliotecarilor Publici - Filiala Iași

prietendevremerea

O vorba buna

Stele verzi

Nu mă intimidează oamenii cu priviri dure şi cu vorbe urâte!

