Mi-e dor de tine

pitiic

Mi-e dor de tine

                        de Adi Mangu

mi-e dor de tine,deşi nu te ştiu!
ştiu doar că în fiecare zi
gândurile ne zboară împreună
ca notele muzicale pe portativ.

construim în fiecare zi câte o melodie,
câte o poezie în care ne cerem unul altuia,
iar sufletul meu vibrează şi cântă când mă gândesc la tine!
tu ştii că inimile noastre bat la fel?

gândim la fel,visăm la fel,
iubim aceleaşi filme şi citim aceleasi cărti,
dar separat şi asta mă doare!
mă doare atât de tare incât, uneori, îmi vine să plâng!

dar nu voi plânge! ştii de ce?
pentru că dacă aş plange eu, ai plânge si tu
şi nu aş vrea să plângi lacrimi de tristeţe!
nu,chiar nu aş vrea asta!

uite,mă gândesc la tine şi voi zâmbi!
măcar aşa să te pot face fericită,
măcar pentru o clipă mică,cea mai mică!
dar tare aş fi fericit să ştiu că tu zâmbeşti datorită mie!

e ciudat să ştii că poate ne ştim…
da, poate te ştiu de pe Facebook,
poate te-am văzut în autobuz
sau poate că într-o zi am împărţit acelaşi compartiment de tren.

te deranjează dacă las neîncheiată această poezie…
sau ce o fi ea…jurnal,destăinuire sau descărcare de emoţii?
nu aş vrea să pun punct unui lucru care nu a început încă,
spun “încă” pentru ca sunt sigur că va începe!

Hm,la modul în care sufletul îmi dictează strofele sigur eşti pe aproape!

Fotografia a fost aleasă de către Diana!
Te pup şi îţi mulţumesc pentru că exişti in viaţa mea!

Leave a Reply

