Sunt un poet

Trandafir_Rosu_Superb_big

Sunt un poet

               de Adi Mangu

Sunt un poet când cerul râde,
Când stele vechi nasc stele noi,
când sufletu-mi tristeţi ucide,
Atunci când suntem amândoi.

Când te zăresc poet devin,
Devin poet când mă-nfloreşti,
Când bem câte-un pahar cu vin
Şi când îmi spui ca mă iubeşti.

Se naşte un poet in mine
Când Dumnezeu alege-aşa,
Când eu am fost ales de tine,
Când ai ales să fii a mea.

Şi tot poet devin în zori
Când ne trezim îmbrăţişaţi
Într-un poem de sărutări
Şi-n roua rozelor scăldaţi!

One thought on “Sunt un poet

Leave a Reply

