Barul sufletului nostru

old_bar_by_oldman1948-d4vf0zx

Barul sufletului nostru

            de Adi Mangu

Te aştept în barul sufletului nostru!
E seară şi pianul cântă.
Te aştept la aceeaşi masă,
Masa din colţul unei inimi târzii!

Îmi împart localul cu ei, nu contează cine!
Podeaua de lemn scârţâie sub greutatea gândurilor lor,
Iar paşii li se miscă agale
După cheful pianistului de serviciu.

Incă te mai astept, iubito!
Acum e linişte,toată lumea a plecat.
Doar barmanul a mai rămas,
Aşteaptă să îmi termin ieriul din pahar.

Soarele răsare peste oraşul sufletului nostru,
Razele i se zdrobesc de pereţii scorojiţi ai barului,
Iar prin geamurile zoioase văd oameni grăbiti…
Sunt toţi,i-am numărat, toţi în afară de tine!

Astept,nu plec de aici, te astept să vii
Să îmi ridici capul de pe masa murdară,
Şi să îţi povestesc ameţit despre iubirea ce mă îmbată,
Ca mai apoi tu, tu să mă duci acasă şi să mă laşi să dorm!

Mă voi trezi seara obosit şi mahmur ,
Voi alerga disperat către tine,
Voi striga de nebun prin uşa ta că nu te mai vreau
Şi îţi voi lăsa acelaşi bilet mototolit pe prag:

”Te aştept în barul sufletului nostru!
E seară şi pianul cântă.
Te aştept la aceeaşi masă,
Masa din colţul unei inimi tărzii…”

3 thoughts on “Barul sufletului nostru

Leave a Reply

