Atât de rar

despartire-2_d09a73603de4ec

Atât de rar

                       de Adi Mangu

Atât de rar îţi este astăzi pasul,
Atât de rar îmi treci prin amintiri,
Te-ai dus încet şi trist să te aşezi
În rândul gri al fostelor iubiri.

Prea încărcat cu zeci şi zeci de gânduri
Nici n-am văzut când te-ai îndepărtat,
Grăbită din priviri mi-a fugit muza
Şi-n rândul fostelor iubiri s-a asezat.

N-am să te mint,senin privesc spre tine,
Senin privesc spre ochii ce-au minţit
Şi fără voia ta au hotărât să intre
În rândul celor ce-odată le-am iubit.

Acuma plângi,când fapta-i consumată?
Când ai strivit sub vorbe ce ţi-i drag?
Când m-ai trimis spre-a inimii furtună?
Şi-n rândul fostelor iubiri te-ai exilat?

De-ai fi păstrat în suflet amintirea
Primei priviri şi primului sărut,
Dar e tardiv acum să ne căim,iubito,
Când astăzi printe foste te-am pierdut.

Să facem,aşadar, schimb de-amintiri
Şi să păstrăm în suflet ce-a fost bun,
Spre drumul fostelor iubiri mă-ndrept şi eu…
Cam asta a fost tot ce-am vrut sa-ţi spun!

Leave a Reply

