Adrian Mangu

blogger civic și literar

E doar o poezie scrisă-n şoaptă

leave a comment »

STELLA-COMETA

E doar o poezie scrisă-n şoaptă

                                               de Adi Mangu

E doar o poezie scrisă-n şoaptă,
Atât de-ncet,încat nici sufletul n-o ştie,
O ştiu doar eu şi foaia de hârtie.

Ne-am fost sortiţi să fim doar pentru-o clipă
Apoi ne-am rătăcit spre nicăieri
Ca astăzi să putem simţi durerea
Şi glasul trist al palidei tăceri.

Încet o scriu,nu mă aude nimeni
Mai zgomotos e scrâşnetul din dinţi
Sau dorul care zbiară pe hârtie
Sau plânsul mut al lacrimii fierbinţi.

Am alergat ca un copil spre tine
Şi-am consumat de-odata ce mi-ai dat
Te-am plictisit Şi mi-ai fugit in lume
Doar pentru a afla că îţi sunt drag.

E linişte,în casă e tăcere,
În mine cântă-n şoaptă glasul tau,
Azi am aflat ce bine ne-a fost nouă
Când am văzut cat poate fi de rău.

Nu te-ntrista,nu asta vreau,iubito!
Ce scriu acum e doar o nostalgie,
Confesiunea grea a unui biet poet
Ce se dedică foii de hârtie!

Zâmbetul tău încă-mi mai stă pe gene,
Din ochi mi se strecoară în simţiri,
N-aş fi crezut că o să ajungi vreodată
Să-mi fii făuritor de amintiri!

Dar poate că-mi exagerez durerea,
Poate că numai eu simt ca mi-e greu,
Iar ţie ţi-este bine unde eşti,
Aşa cum ştii că mi-am dorit mereu!

Dar asta e,viaţa nu-i dreaptă…
E doar o poezie scrisă-n şoaptă,
Atât de-ncet,incât nici sufletul n-o ştie,
O ştiu doar eu şi foaia de hârtie…

Ştiu că am zis că nu voi mai scrie,dar nu m-am putut abţine. Poetul a învins…

Written by adimangu

12 November 2013 at 0:53

Posted in Poezii

Tagged with

Leave a Reply

Fosile şi pietre

Just another WordPress.com site

Ştefania's

Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora!

Hai-Hui prin România

Despre turism sau despre sufletul unui om pasionat de natura

Bogdan DUCA

Pentru ca în viitor să nu se spună "Acele timpuri au fost întunecate pentru că ei au tăcut"...

Prin obiectivul mintii

kalos kai agathos

Atracția Succesului

Mintile frumoase inspira

anbpriasi.wordpress.com/

Asociația Națională a Bibliotecilor și Bibliotecarilor Publici - Filiala Iași

prietendevremerea

O vorba buna

Stele verzi

Nu mă intimidează oamenii cu priviri dure şi cu vorbe urâte!

