De vei veni

poezii-de-dragoste_08701

De vei veni

              de Adi Mangu

Ţi-am pregătit fotoliul meu
Să stai în el cât mă citeşti.
E moale,mare şi comod,
Chiar de nu-i jilţul din poveşti.

Rămâi cât vrei,aici e clad,
Ţi-am pregătit şi o cafea,
Pe masă ai o ciocolată,
Poţi să o iei dacă vei vrea.

Mă iartă de este deranj,
N-am apucat să fac curat,
Mai am sertare de golit
Şi amintiri de aruncat.

Aşa că nu te descălţa,
Nu am papuci şi nici botoşi,
Bine, aş cam avea eu o pereche,
Da nu-s ai mei şi-s rupciugoşi.

În dormitor e al meu suflet,
De simţi nevoia să-i vorbeşti,
Poţi să îi baţi usor in uşă,
Poţi să te duci şi să-l trezeşti.

Eu nici nu ştiu cât stau plecat,
Încă mă plimb prin vise reci,
Te rog să nu m-aştepţi,iubito,
Voi reveni după ce pleci!

6 thoughts on “De vei veni

Leave a Reply

